مدير عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اعزام ۴۵ نفر از جوانان بشردوست اهل هلال استان قزوین به مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 11 April 2019

جوانان بشردوست استان قزوین به یاری مهربان مردمان استان لرستان می‌شتابند

به گزارش تابناک قزوین، دكتر حسن آصفي با اعلام این خبر گفت: در ادامه جمع آوری کمک های مردمی توسط جوانان بشردوست اهل هلال استان قزوین، که یک حرکت هم افزا با حوزه داوطلبان بود، این بار یک تیم ۴۵ نفره از این جوانان بشردوست جهت یاری هموطنان آسیب دیده در استان لرستان عازم خرم آباد شدند.

 

وی در ادامه افزود: این درحالی است که امدادگران پرتلاش استان قزوین پیش تر در آن استان حضور داشته و اقدامات ارزنده ای را از خود به نمایش گذاشته اند، حال جوانان بشردوست استان قزوین برای گل روبی شهرهای آن استان اعزام شده اند.

 

آصفي گفت: امیداست تلاش این جوانان در کنارجوانانی که از دیگر استان ها حضور دارند، بتواند گام  موثری در جهت بهبود وضعیت آن استان حاصل نمایند‌.

 

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان قزوين در پایان اظهار داشت: تیم سحر استان قزوین که در زمینه حمایت روان فعالیت خواهد داشت آماده اعزام به مناطق آسیب دیده از سیل میباشد، که در صورت اعلام نیاز در قالب دو گروه کارشناسی مشاوره ای و گروه فرهنگی ، نشاط و امید در مناطق آسیب دیده حضور پیدا خواهند کرد.

جوانان بشردوست استان قزوین به یاری مهربان مردمان استان لرستان می‌شتابند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار