دفاتر آقایان رحیم‌پور ازغدی و ضرغامی عدم دعوت از این ۲ عضو شورای انقلاب فرهنگی به جلسه امشب شورا را تأیید کردند.
کد خبر: ۷۳۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 16 April 2019

۲ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی عدم دعوت به جلسه شورا را تأیید کردند، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر عدم دعوت از عزت‌الله ضرغامی و حسن رحیم‌پور ازغدی دو عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به نشست امشب این شورا طی تماسی که خبرنگار فارس با دفتر رحیم‌پور ازغدی حاصل کرد، یک عضو این دفتر، ضمن تأیید عدم این دعوت تصریح کرد: در پیگیری‌ها پاسخ مشخصی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ما داده نشد و تنها جواب دادند که دعوت نشدن آقای رحیم‌پور را پیگیری می‌کنیم و نتیجه آن را به شما اطلاع می‌دهیم.

این عضو دفتر رحیم‌پور ازغدی با تکذیب هر گونه توصیه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب یا دفتر ایشان به وی جهت خودداری از شرکت در نشست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: پیش‌تر نیز شنیده بودیم که آقای رئیس جمهور گفته‌اند «در صورت شرکت آقایان ضرغامی و رحیم‌پور ازغدی، من در جلسات شورا حضور نخواهم یافت». 

همچنین در تماس خبرنگار فارس با دفتر عزت‌الله ضرغامی دیگر عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، یک عضو دفتر وی اظهار داشت: علاوه بر عدم دعوت از ضرغامی برای جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی، وی به جلسه شب گذشته شورای عالی فضای مجازی هم دعوت نشده است.

وی تصریح کرد: روال بر این بود که دعوتنامه برای حضور در نشست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی به امضای دبیران این ۲ شورا به دفتر اعضا ارسال می‌شد، اما در سال جدید دعوتی برای هیچکدام از هر ۲ نهاد به دست ما نرسیده است.

عضو دفتر ضرغامی درباره شایعه توصیه رهبر معظم انقلاب به وی جهت عدم حضور در نشست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این شایعه اولین بار یکی از خبرگزاری‌ها کلید زد و خودش نیز آن را تکذیب کرد.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی روز گذشته در گفت‌وگو با فارس، با ابراز شگفتی از دعوت نشدن دو عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به نشست امروز شورا عنوان داشت: چرا آقایانی که می‌گفتند دهان منتقدان را نبندید خود، بالاتر از این کار را انجام داده و منتقدانشان را از حضور در نشست شورا حذف می‌کنند؟ 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از ممنوع کردن طرح سؤال در نشست‌‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: وقتی فردی مخالفان خود را به جهنم حواله می‌دهد انتظاری از او نیست. منبع: خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار