رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: هدف از توزیع کودها رفاه حال کشاورزان و روستائیان برای افزایش و بهبود تولید محصولات کشاورزی بوده و توسعه صادرات، بازاریابی، عرضه و فروش محصولات تعاونی‌ها به جامعه هدف از مهم‌ترین برنامه‌های تعاونی‌های روستایی است.
کد خبر: ۷۳۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 29 April 2019

توزیع مناسب کود توسط تعاون روستایی موجب افزایش و بهبود تولید محصولات کشاورزی می‌شود

به گزارش تابناک قزوین، در راستای تامین و توزیع نهاده‌های کشاورزی و حمایت از کشاورزان، جلسه رفع موانع و مشکلات شهرستان قزوین با حضور محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین و جمعی از مدیران عامل شرکت های تعاون روستایی شهرستان های قزوین، البرز و آبیک برگزار شد.

محمودی در این جلسه با بیان اینکه هدف از تشکیل شرکت‌های تعاونی ارائه خدمات قبل، حین و پس از تولید است، اظهار کرد: با توجه به فصل کشت محصولات، نیاز کشاورزان هر منطقه و درخواست تعاونی ها و عاملین توزیع، اتحادیه شهرستان نسبت به خرید کود شیمیایی اقدام کرده است.

این مسئول هدف از توزیع این کودها را رفاه حال کشاورزان و روستائیان برای افزایش و بهبود تولید محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: توسعه صادرات، بازاریابی، عرضه و فروش محصولات تعاونی‌ها به جامعه هدف از مهم‌ترین برنامه‌های تعاونی‌های روستایی است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اینکه شرکت های تعاون روستایی باید به دنبال تجاری سازی باشند، تصریح کرد: خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و شرایط بهتر یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع تعاونی‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار