استاندار قزوین : واحدهای صنعتی بزرگ و شهرداری ها از تیم های مطرح لیگ برتری استان حمایت کنند تا زمینه تیم داری و معرفی ورزشکاران مستعد به تیم های ملی و کسب مدال فراهم شود.
کد خبر: ۷۶۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 30 July 2019

حمایت صنایع از تیم‌های لیگ برتری  ضروری است

به گزارش تابناک قزوین، عبدالمحمد زاهدی  استاندار قزوین در شورای ورزش استان با اشاره به سالروز عملیات مرصاد اظهار داشت: جریان نفاق به زعم خود در سه روز می‌خواست به تهران برسد و به انقلاب آسیب بزند اما با حضور مردم این فتنه در نطفه خفه شد و منافقین با شدیدترین برخورد مردمی به هلاکت رسیدند.

وی افزود: جریانی که ادعای مبارزه با استکبار را داشت امروز در دامن اسرائیل است و با ترور ۱۷ هزار نفر از مردم بیگناه توسط منافقین ماهیت آنها برای همگان روشن شده است.

استاندار قزوین با ابراز تأسف از سقوط لیلا اسفندیاری هیمالیا نورد ایرانی در بازگشت از این افتخار جهانی و مرگ این قهرمان برای وی آرزوی رحمت الهی کرد.

زاهدی در ادامه با اشاره به اجرای طرح سنجش قامت دختران روستایی گفت: این طرح که برای زنان و دختران روستایی اجرا شده کار ارزشمندی است که اگر با هماهنگی دفتر امور روستایی، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش برگزار شود نتایج مطلوب‌تری خواهد داشت.

استاندار قزوین اظهار داشت: طرح تابستانه با ورزش و المپیادها نیز از فعالیت‌های خوبی است که باید تداوم یابد و افراد بیشتری در این فعالیت‌ها شرکت کنند.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت امسال هم با جدیت برگزار شود و برای مدیران هم مسابقات ورزشی پیش بینی شود تا شاهد تقویت نشاط در ادارات 

زاهدی اظهار داشت: در خصوص تیم‌های لیگ برتری اگر شهرداری نخواهد تیم داری کند کارها تعطیل می‌شود زیرا ادارات مجاز نیستند تیم‌های لیگ برتری و حرفه‌ای داشته باشند، البته ما در حد توان خود کمک می‌کنیم تا فعالیت تیم‌های ورزشی دچار مشکل نشود.

وی بیان کرد: تیم فوتبال کاسپین با زحماتی که برای آن کشیده شده باید با قدرت به کار خود ادامه دهد و ما سال قبل حمایت کردیم و امسال هم در حد توان کمک خواهیم کرد تا این تیم فعالیتش ادامه یابد اما حتماً باید شهرداری پای کار باشد.

زاهدی ضرورت حمایت صنایع از تیم‌های لیگ برتری را یادآور شد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی استان خوب است اما آنها هم وضعیت خوبی ندارند و نمی‌توان انتظار داشت یک واحد از یک تیم حرفه‌ای به طور کامل حمایت کند اما با اتاق بازرگانی جلسه خواهیم داشت تا موضوع را بررسی کنیم.

حمایت صنایع از تیم‌های لیگ برتری  ضروری است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار