کد خبر: ۷۷۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 08 August 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: سه دانش آموز فارس در کنکور سراسری ۹۸ رتبه سه رقمی به دست آوردند.
علی عسکر نجفی افزود: در کنکور سراسری امسال دو دانش آموز دختر استان در گروه آزمایشی هنر و یک دانش آموز پسر در گروه زبان های خارجه توانستند رتبه های تک رقمی کنکور را از آن خود کنند
وی گفت: مینا مصطفوی از هنرستان هنرور ناحیه دو شیراز رتبه هفت و فاطمه احمدی از دبیرستان مینو ناحیه دو شیراز رتبه هشت گروه آزمایشی هنر را کسب کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: علی حاجیانی دانش آموز دبیرستان شهید نصیری لار نیز که پیشتر در گروه آزمایشی علوم انسانی رتبه ۵ کسب کرده بود، در گروه آزمایشی زبان های خارجه نیز رتبه ۷ را به دست آورده است.
نجفی گفت: در اعلام نتایج رتبه های تک رقمی در گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجه فقط تا رتبه ۵ را اعلام می کند و به همین علت با تاخیر، این موفقیت سه دانش اموز فارسی اعلام شد.
وی گفت: چهار دانش آموز دختر و دو دانش آموز پسر و در مجموع شش دانش آموز از استان فارس با کسب هفت رتبه تک رقمی در جمع دارندگان رتبه های تک رقمی کنکور امسال قرار گرفتند.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: دو دانش آموز شیرازی و دو دانش آموز لاری موفق به کسب رتبه های تک رقمی در گروه های آزمایشی علوم تجربی و علوم انسانی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار