وزیر ورزش و جوانان : سالن ۶ هزار نفری قزوین تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۷۷۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 29 August 2019

استادیوم 6 هزار نفری قزوین تا پایان سال 99 به بهره برداری می رسد

به گزارش تابناک قزوین،مسعود سلطانی فروزیر ورزش و جوانان  در  بازدید از مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره قزوین ضمن گرامی داشت یادو خاطر شهیدان رجایی و باهنر افزود : استان قزوین یک مجموعه ورزشی دارد که شامل استادیوم ۱۵ هزار نفری و دو سالن ورزشی چند منظوره سرپوشید و سالن دوومیدانی میشود که تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۱۱ سالن ۶ هزار نفری در کشور داریم که ساخت آنها از دهه ۸۰ متوقف شده بود، اظهار داشت: خوشبختانه در دوسال گذشته توانستیم تعداد ۸ , ۹ سالن را به بهره برداری برسانیم و انشاالله تا پایان دولت دوازدهم همه ۱۱ سالن ورزشی تخصصی را به بهره برداری می رسانیم.

سلطانی فر با اشاره به بازدید از سالن ۶ هزار نفره قزوین گفت: این پروژه سالیان زیادی متوقف بود و ۵۰ درصد پیشرفت آن مربوط به دو سال اخیر است و این پروژه جزو پروژه های اولویت دار ما است و در صورت تامین اعتبارات ان شاءالله تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

وی  با بیان اینکه تکمیل سالن شش هزار نفره قزوین حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: در تلاشیم تا بخشی از این منابع از طریق منابع استانی و بخشی دیگر از آن را از طریق منابع متمرکز ملی تامین کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار