نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اموال خارج از کشور مسئولان و اموالی که نقدی هستند و در جایی ثبت نشده‌اند نیز باید در این سامانه ثبت شوند و اگر بخشی از اموال مسئولان در سامانه ثبت نشود با این افراد باید برخورد شود.
کد خبر: ۷۸۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 01 October 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:حسین رضازاده در خصوص راه اندازی سامانه ثبت اموال و دارایی مقامات، مسؤولان و کارگزاران کشور، اظهار داشت: ایجاد این سامانه باید زودتر انجام می‌گرفت و اگر سامانه ثبت اموال و دارایی مقامات، مسؤولان و کارگزاران کشور راه اندازی می‌شد، بسیاری از مشکلاتی که اکنون وجود دارند، رخ نمی‌داد.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولانی که اموال غیرمتعارفی دارند باید پاسخگو باشند، بیان کرد: اموال مسئولان از ابتدای انقلاب تاکنون باید در این سامانه به ثبت برسد، دیر عمل کردن برای فعالسازی این سامانه سبب شده تا گرفتاری هایی برای برخی افراد به وجود آید.

وی افزود: حتی اگر اکنون نیز با متخلفان برخورد شود، رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت و در نهایت هر کسی باید پاسخگوی رفتار خود باشد.

رضازاده با بیان اینکه قوه قضائیه با مسئولانی که اموال نامتعارفی دارند برخورد می‌کند، ادامه داد: نمایندگان طرحی را تهیه کرده‌اند تا میزان اموال مسئولان را بررسی کنند تا میزان اموال آن‌ها مشخص شود، قوه قضائیه نیز به دنبال مشخص کردن میزان اموال مسئولان است.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: اموال خارج از کشور مسئولان و اموالی که نقدی است و در جایی ثبت نشده‌ نیز باید در این سامانه ثبت شوند و اگر بخشی از اموال مسئولان در سامانه ثبت نشود با این افراد باید برخورد شود.

نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کسی که در زمینه سامانه ثبت اموال مسئولان صادقانه عمل نکند قطعا متضرر خواهد شد، بیان کرد: باید به سمت شفاف سازی پیش برویم تا با کسانی که سوء استفاده کرده‌اند، مورد برخورد قضائی قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار