رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین : پایه و اساس توسعه اقتصادی استان بخش کشاورزی است .
کد خبر: ۷۹۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 10 November 2019

بخش کشاورزی پایه و اساس توسعه استان است

به گزارش تابناک فاطمه خمسه،رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین در دیدار با عیسی قبادی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین با تبریک انتصاب ایشان افزود: استان قزوین جز ۱۰ استان برتر کشور است که بیش از ۴ میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می کند.

به گفته وی نیاز استان به محصولات کشاورزی یک چهارم این میزان تولید است و مابقی به بازار های تهران و سایر استان های کشورصادر میشود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه؛ پایه و اساس استان بر مبنای کشاورزی است گفت : برای توسعه صنعت ، باید آنها را به اراضی غیر مرغوب کشاورزی سوق داد.

وی اظهار داشت : تمام سعی و تلاش جهاد کشاورری ؛ جلوگیری ازساخت و ساز های غیر مجاز دراراضی کشاورزی استان است .

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین افزود: خوشبختانه توانستیم با دستورالعمل های جدید جلو ی ساخت و سازهای  غیر مجاز در اراضی کشاورزی را گرفته و از تعرض  سودجویان به اراضی کشاورزی جلو گیری کنیم.

وی گفت : با اقدامات انجام شده و همکاری خوب دستگاههای قضایی و اجرایی طی دو سال گذشته ؛ با تغییر کاربرهای  غیر مجاز در اراضی کشاورزی جلوگیری شده است .

خمسه اضافه کرد : همراهی خوب دستگاههای اجرایی طی دوسال گذشته مانع از گسترش ساخت و ساز غیر مجاز شده است .

این مقام مسئول یاد آور شد : هر جا که زمین بایر داشته باشیم برای توسعه شهرک های  صنعتی مجوز داده می شود و تمام سعی و تلاش بر این است که  از توسعه این گونه صنایع در اراضی کشاورزی مرغوب جلو گیری شود.

وی تاکیدکرد :خمسه گفت : بدنبال اجرای درست طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی هستیم .

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ااضفه کرد : اکثر نیروهای بخش کشاورزی در عرصه های کشاورزی و در حال خدمات رسانی به بهره برداران بخش هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار