مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین : به منظور رفاه حال بانوان علاقه مند به ورزش دوچرخه سواری، نسبت به راه اندازی ایستگاه دوچرخه با ظرفیت ۲۰دستگاه دوچرخه در پارک بانوان قزوین اقدام شده است.
کد خبر: ۷۹۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 12 November 2019

ایستگاه کرایه دوچرخه در پارک بانوان راه اندازی شد

به گزارش تابناک قزوین،جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه توسط شهروندان اقدامات زیادی در مجموعه مدیریت شهری و به همت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در این راستا مسیرهای دوچرخه در نقاط مختلف شهر احداث و ایمن سازی شده و در کنار آن اجرای برنامه فرهنگی به منظور فرهنگ سازی در استفاده از دوچرخه در دستورکار قرار گرفته است که با برنامه زمان بندی انجام می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در پارک بانوان شهر قزوین نیز به منظور رفاه حال بانوان علاقه مند به ورزش دوچرخه سواری اقدام به راه اندازی ایستگاه دوچرخه با ظرفیت۲۰دستگاه دوچرخه شده است.

وی یادآور شد: بانوان می توانند از ایستگاه کرایه دوچرخه نسبت به کرایه آن اقدام کرده و به ورزش دوچرخه سواری در فضای پارک بانوان بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار