فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: هندسه حضور و اضلاع قدرت بیگانگان در خلیج فارس با دقیق‌ترین و ریزترین جزئیات به صورت لحظه به لحظه رصد و ثبت می‌شود.
کد خبر: ۷۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 19 August 2015
سردار علی رزمجو ظهر امروز در مراسم گشایش پنجمین جشنواره مالک اشتر در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه و فضای مناسب برای تحول سازنده و پدید آوردن خلاقیت‌ها و نوآوری از اهداف مهم این جشنواره است.

وی، با مهم شمردن بنیان‌های اعتقادی و معنوی تصریح کرد: ایجاد و تقویت بنیه معنوی و اعتقادی سبب ایجاد موفقیت و تداوم آن در سازمان می‌شود.

رزمجو ایمان به امدادهای غیبی، صبر و استقامت و توکل به خدا را از عوامل موفقیت و افزایش بنیه اعتقادی، معنوی و در نتیجه افزایش توان رزم برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران با در دست داشتن ابزار و امکانات پیشرفته و مدرن و در رٱس آن  با تکیه و توکل به ذات مقدس الهی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی با قدرت و صلابت ایستاده است و الحمدالله در این راه موفق بوده است .

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اهمیت این منطقه نظامی در حراست از مرزهای دریایی تصریح کرد:  منطقه دوم دریایی سپاه یک منطقه حساس و استراتژیک است و با تمام توان از مرزهای آبی جمهوری اسلامی حراست و دفاع می‌کند.

رزمجو با اشاره به رصد لحظه به لحظه تمامی تحرکات در خلیج فارس افزود: هندسه حضور و اضلاع قدرت بیگانگان در خلیج فارس با دقیق‌ترین و ریزترین جزئیات به صورت لحظه به لحظه رصد و ثبت می‌شود و حضور مقتدرانه سپاه پاسداران در پهنه خلیج فارس سبب خلق عزت و اقتداری بی سابقه برای جمهوری اسلامی ایران شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم ندسا نیز بیان کرد:‌ برگ برنده سپاه پاسداران برای انجام وظایف محوله خود بعد معنوی و تقویت بنیه اعتقادی است.

حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده با اشاره به کسب عنوان رده برتر دراین رده‌های ندسا توسط منطقه دوم ندسا افزود: این موفقیت‌ها نشانگر اخلاص، ایمان و تلاش و همکاری و تعامل بین فرماندهان و کارکنان منطقه دوم دریایی است که امید است این موفقیت‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

در این مراسم از برترین‌های پنجمین جشنواره مالک اشتر در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تجلیل شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار