جشنواره فیلم، فیلنامه و عکس شورابیل با تجلیل از برگزیدگان با معرفی برترین‌ها در اردبیل به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۰۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 21 December 2019

در نخستین جشنواره فیلم، فیلنامه و عکس شورابیل که با استقبال علاقمندان روبرو شد نشان سلاطین صفوی به مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل اهدا شد تا از منتخبین در بخش‌های مختلف تجلیل شود.
در این مراسم از یک عمر فعالیت عکاسی ولی‌الله ارجمند عکاس فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل و زحمات چندین ساله او پاس داشته شد.
در بخش فیلمنامه فیاض بهرام به خاطر فیلمنامه رنگین کمان، آرمین دانشور با فیلمنامه شیدایی، علی محمدی با فیلنامه ماهی‌ها نمی‌میرند، سعید سببی با فیلنامه زیبای بیکران، حسین حبیبی اصل با فیلمنامه چرخ فلک، زهره حضرتی با فیلمنامه گذر زمان و مریم نیکنام با فیلمنامه مرا ببین دیپلم افتخار و هدایای خود را دریافت کردند.
در بخش عکاسی از غلامرضا سرمدیان، زهرا قهرمانپور، نسرین نوایی، صبا میرزاحسینی، بهرام ابراهیم خلیلی، سعید رضازاده، علی موسوی، دریا انگورانی و لیلا فیضی تجلیل و جوایزی به آنان اهدا شد.
در بخش فیلم دیپلم افتخار و جایزه نقدی استعداد جوان به آیدا شکرزاده با تولید فیلم بدون عنوان و بنیامین عباس‌زاده با فیلم من بنیامین 10 ساله اهدا شد.
در بخش کارگردانی فیلم آیناز ساخته مهدی شاداب، تصویربرداری فیلم بدتر از باور یک رویا کار آرمین دانشور و فیلم داستانی ایگو ساخته یاشار فرجی برتر شناخته شدند.
در این مراسم مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل با قدردانی از همکاری شورا و شهرداری اردبیل در برگزاری این جشنواره اظهار کرد: توانمندی‌های انجمن در مشارکت عمومی برای ارتقای سطح فکری اقشار جامعه با ارائه آثار هنری کاملا مشهود است که انتظار می‌رود مسئولان استان در این مسیر از جوانان حمایت جدی داشته باشند.
میردولت موسوی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های هنری این استان با وجود جوانان علاقمند بی‌نظیر است و تلاش می‌کنیم تا با تامین منابع مالی از تولید آثار هنری فاخر حمایتی جدی داشته باشیم.
در این مراسم از خبرنگاران و رسانه‌های فعال در حوزه فرهنگ و هنر نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار