فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ۶۶ میلیارد ریال اعتبارات ماده ۱۸۰ شهرستان بین ادارات مختلف پارس‌آباد توزیع شده تا برای اجرای پروژه‌های مختلف در نظر گرفته شده، تخصیص یابد.
کد خبر: ۸۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 23 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهدی احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: اتحاد و همدلی دستگاه‌های اجرایی مهمترین عامل در پیشبرد اهداف دولت بوده که باید مسئولان و به ویژه مدیران شهرستانی به ایین امر توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه شهرستان پارس‌آباد اقلیمی مناسب برای انجام کارهای عمرانی، خدماتی و فرهنگی و اقتصادی داشته و در این حوزه استعداد فراوانی دارد، گفت: می‌توان با برنامه‌ریزی‌های کلان دولت یازدهم با کمترین اعتبار بیشترین کار را با رعایت اصول بهره‌برداری انجام داد.

وی از توزیع اعتبارات ماده 180 به ادارات مختلف خبر داد و افزود: این اعتبارات به میزان 66 میلیارد ریال بوده که بین ادارات مختلف شهرستان پارس‌آباد توزیع شده تا برای اجرای پروژه‌های مختلف در نظر گرفته شده تخصیص یابد.

احمدی گفت: این اعتبارات در زمینه طرح‌های نیمه‌تمام و آب شرب روستایی و شهری، بهبود عبور و مرور شهری، احداث و تجهیز نوسازی مدارس، مجتمع‌های دامپروری و آبزی‌پروری و خانه‌های بهداشت روستایی در سطح شهرستان هزینه می‌شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد یکپارچه‌سازی اراضی، نواحی و شهرک‌های صنعتی، کانال‌های آبیاری و زهکشی، گردشگری و عمران شهری را از دیگر محل‌های صرف اعتبارات ماده 180 در پارس‌آباد دانست و بیان کرد: مسئولان ادارات و دستگاهای اجرایی باید با نظارت کامل و بدون سهل‌انگاری و کم‌توجهی نسبت به جذب اعتبارات ابلاغی و اتمام آن در موعد مقرر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شهرداران شهرهای مختلف شهرستان به تنهایی نمی‌توانند در عمران شهری به توفیقات چندانی دست یابند، اظهار کرد: فرهنگسازی در بین مردم برای مشارکت دادن در عمران شهری با برگزاری انواع همایش‌ها و جشنواره‌ها باید مد نظر باشد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد برگزاری جشنواره گندم و جذب سرمایه‌گذار و بحث توریسم را از اولویت‌های شهرستان برشمرد و تصریح کرد: باید بهترین خدمات به مردم شهرستان پارس‌آباد ارائه شود چرا که مردم این خطه شایسته چنین خدماتی هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
خوش بحال زن و بچه های مدیران.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار