فرماندار محمودآباد از توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: از همه مجموعه سپاه، بسیجیان، خیرین و مردم این شهرستان در امر کمک‌های مومنانه تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۸۵۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 16 May 2020

فرماندار محمودآباد از توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: از همه مجموعه سپاه، بسیجیان، خیرین و مردم این شهرستان در امر کمک‌های مومنانه تشکر می‌کنم.

علیرضا شریعت در گفت‌وگو با ایسنا ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: در کنار اتفاقات بدی که بر اثر انتقال ویروس کرونا در کشور، استان، شهرستان‌ها افتاد حماسه‌هایی خلق می‌شود که زیبایی‌ها را در بعد عاطفی، عرفانی و ارزشی ایجاد می‌کند و فقط صرفا کمک مادی نیست.

وی تصریح کرد: در کنار این همه اتفاقات خوب حسی که به انسان دست می‌دهد این است که کسی در راه کمک‌های مومنانه گام بردارد بیشتر نیاز عاطفی و ارزشی خود را تامین می‌کند و به همین دلیل امیدواریم این امر استمرار داشته باشد.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه وضعیت ما در شرایط کرونایی به اتمام نرسیده است، تاکید کرد: زندگی ما، زندگی مسالمت آمیز با ویروس کرونا نبوده و قطعا زندگی مقابله‌ای با این ویروس را خواهیم داشت و کار ما هنوز هم با این بیماری ادامه دارد.

شریعت گفت: خیلی خوشبینانه اگر بخواهیم تصور کنیم شاید تا دو سال دیگر این بیماری در کشور ما ادامه داشته باشد و در هیچ برهه‌ای از این بحران نباید خسته شویم.

وی با اشاره به اینکه مردم شریف شهرستان محمودآباد با همدلی و همراهی مسئولین ادارات تصمیم‌گیر در حوزه‌های مختلف توانستند بحران کرونا را کنترل کنند، افزود: درست است که تلاش شد این بحران در محمودآباد به حالت سفید در بیاید اما افتخار داریم شهرستان محمودآباد نسبت به شهرستان‌های همتراز خود در مهار این بیماری به خوبی عمل کرده و حداقل، مدیریت خوبی را در این زمینه داشته است.

فرماندار محمودآباد ادامه داد: کار خوبی که سرهنگ ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه محمودآباد انجام می‌دهند این است که این کمک‌ها به صورت کاملاً غیر محسوس صورت می‌گیرد چراکه بسیاری از عزیزانی که آسیب دیدند انسان‌های فهیمی هستند که هیچ وقت دستی روی کسی برای کمک دراز نکردند در صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان و شهرستان عرصه درآمدی آنها را نشانه رفته است و به آن‌ها کمک خواهد کرد.

شریعت خاطرنشان کرد: اشخاص آبرومندی که الآن در کنج خانه گرفتار بسیاری از مشکلات اقتصادی شدند که امید داریم در پسا کرونا با رزمایش مواسات و کمک مومنانه مشکلات آن‌ها حل شود.

وی با اشاره به اینکه این کشور پشتیبانی دارد که با یک اشاره میلیون‌ها انسان به کمک همنوع خود می‌پیوندند، یادآور شد: خیلی از کشورهای اروپایی و آمریکایی که در همه زمینه‌ها ادعا دارند اما در این شرایط بحرانی نشانی از کمک آن‌ها به کشورشان دیده نمی‌شود بنابراین عزیزانی که به‌صورت غیر محسوس و گمنام یا حتی خوشنام در این راه خیر کمک کردند انشاالله همیشه سالم و تندرست باشند تا بتوانند به مردم خدمت کنند.

فرماندار محمودآباد ضمن تشکر از کادر درمان، پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان در خصوص کنترل بیماری کرونا در این شهرستان گفت: از امام جمعه محترم محمودآباد، نیروهای سپاه و انتظامی، شوراهای شهر و روستا، شهرداران، بخشداران و همه کسانیکه پای کار بودند تا کمکی به اقشار آسیب دیده شود تقدیر و تشکر دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار