همراه با مخاطبان
اداره آموزش وپرورش شهرستان چرام در امر پست بندی(سازماندهی)نیروهای آموزشی دست به اقدامات خلاف قانون ومقررات زده است که موجب نارضایتی
کد خبر: ۸۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 30 August 2015

 تابناک کهگیلویه وبویراحمد جمعی از مخاطبان سایت خبری تحلیلی تابناک استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال نامه ای به تحریریه این سایت خواستار انتشار نامه خود در خصوص انتقاد از عملکرد آموزش وپرورش شهرستان چرام در موضوع سازماندهی معلمین شدند.مدیریت سایت از آنجا که خود را موظف به انتشار نامه مذکور می داند،آمادگی خود را جهت انتشار توضیحات یا پاسخ مسئولین مورد خطاب قرار گرفته در این نامه ،اعلام می دارد.

متن نامه

مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد

باسلام و احترام وآرزوی توفیق روز افزون برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ودولتمردان دولت تدبیر وامید،به عرض عالی می رساند که اداره آموزش وپرورش شهرستان چرام در امر پست بندی(سازماندهی)نیروهای آموزشی دست به اقدامات خلاف قانون ومقررات زده است که موجب نارضایتی بخشی از فرهنگیان و ایجاد ناامنی شغلی در میان این قشر از خدومان فرهنگی جامعه شده است.لذا از آن مقام مسئول تقاضا می شود ضمن بررسی اشکالات اعلام شده در زیر نسبت به پیگیری موارد مطروحه واقدامات لازم همکاری نمایید.

اهم اشکالات وارده به سازماندهی :

1- بکارگیری نیروهای دیپلم وفوق دیپلم بازنشسته بدون درصد جانبازی که در هیچ جای قانون دیده نشده وامری است کاملا غیر قانونی که باعث از بین رفتن حقوق تعدادی از همکاران فرهنگی شده است و عامل اصلی نارضایتی در این زمینه است لذا طبق مصوبه اخیر مجلس نیروهای بازنشسته در هیچ سازمان یا اداره دولتی نباید مجددا به کار گرفته شوند.

2- طبق روال قبلی وسالهای گذشته فرمهای امتیاز بندی کلیه فرهنگیان باید در مکانی که در دید همه قرار گرفته باشد الصاق می شدند که این امر انجام نگرفته و فقط دراتاقی در بسته مورد مشاهده قرار گرفته است و این امر باعث بی اطلاعی معلمان از امتیازات خود ودر نهایت گرفتن پست بدون رضایت می باشد.

3- بکارگیری نیروهای غیر آموزشی در ابتدایی از قبیل پرورشی ،ورزش وغیره در پست معاون آموزگار (در سال های آخر باز نشستگی در صورتی که سال های قبل در پست های راحت وامتیاز آور قرارداشتن) وآموزگار در صورتیکه نیروهای آموزشی خبره و دوره دیده وجود دارد و این امر صرفا به خاطر جلب رضایت تعداد معدودی می باشد. این موضوع به امر به روز بودن آموزش لطمه وارد خواهد کرد وباعث افت تحصیلی دانش آموزان خواهد شد.

با تشکر

جمعی از فرهنگیان آموزش وپرورش شهرستان چرام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
افرین بر شما که قسمتی از اشکالات را گوشزد کردید علاوه بر این موارد موارد دیگری کیفیت کاری را در بین معلمان پایین آورده در این دو سال پست بندی بر اساس خویش وقومی ودوستی است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
عزیزی هر قوم خویشی داشت یا اوردشون داخل اداره یا هم راهبر وپست سوری بشون داد وبقیه هم قوم خویشات خودشون را علاوه بر پستهای خوب تشویقی ورزارتی سه تا سه تا می زنند براشون یکی به داد شهرستان چرام برسد .چون آموزش وپرورش او داره نابود می شود .
بی غرض چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
سلام دراینکه درهراداره ای بخصوص اموزش وپرورش قطعا هیچ مدیری نمی توتاندهمه راراضی نگه داردشکی نیست اماانصافایکی ارمحدودترین مدیران صادقی که درچرام بکارگرفته شده عزیزی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار