ساعتی پس از این حادثه با حضور دستگاههای امدادی و آتش نشانی ،این آتش سوزی مهار شد و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت .
کد خبر: ۹۱۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 04 November 2020

صبح امروز یک فقره آتش سوزی در واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام به وقوع پیوست .به گفته مدیرروابط عمومی پتروشیمی ایلام این آتش سوزی در یکی از مخازن واحد الفین صورت گرفته است .

به گزارش تابناک ایلام ؛ساعتی پس از این حادثه با حضور دستگاههای امدادی و آتش نشانی ،این آتش سوزی مهار شد و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت .

استاندار ایلام که همزمان با بروز این حادثه در پتروشیمی ایلام حاضر شده بود به رسانه ها گفت :به محض اطلاع از بروز حادثه شخصا در محل حضور بافته وبا اعلام آماده باش به تمامی دستگاههای خدمات رسان وامدادی ،ستاد بحران غیرحضوری تشکیل شد .

قاسم سلیمانی دشتکی در تشریح این حادثه اظهار داشت:آتش سوزی ناشی از اشتعال مقداری گازوییل بود که با حضور به موقع نیروی آتش نشانی کنترل شد .

وی افزود : دراین حادثه میعانات گازی سوخته نشد وبه تلفات ناشی از آن جدی نبود.

با توجه به تناقض در اظهارات مقامات پتروشیمی  و مسبوق به سابقه بودن این حادثه انتظارمی رود دستگاههای مسئول ابعاد این حادثه را با حساسیت ودقت بیشتری مورد ارزیابی وبررسی قرار دهند .چرا که امکان تعمدی بودن این آتش سوزی بعنوان یکی از احتمالات دور از انتظار نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار