مدیرکل استاندارد قزوین گفت: مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان امسال هفت هزار و ۱۲۵ نفر ساعت آموزش دیده‌اند.
کد خبر: ۹۲۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 06 December 2020

سیروس صارمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این آموزش ها با هدف بروزرسانی دانش و اطلاعات مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان قزوین ارایه و برگزار شده اند.

مدیرکل استاندارد قزوین اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا برخی از این آموزش ها به شکل مجازی بوده و دوره های حضوری نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

این مسوول اظهار داشت: پیشرفت روزافزون دانش، فناوری، تنوع تولید و تغییر در تولیدات و خدمات، بروزرسانی دانش و اطلاعات مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی برای نظارت بر رعایت استانداردها را ضروری کرده است.

صارمی، استاندارد را یک دانش تخصصی دانست و با اشاره به اهمیت آموزش ها در این حوزه، گفت: اگر کارشناسان و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی از دانش کافی و روز برخوردار نباشند، ممکن است کالاها و خدمات نامرغوب تولید و به جامعه ارایه شود که ایمنی و سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد.

وی همچنین از برگزاری ۶۶ نفر ساعت آموزش برای کارشناسان استاندارد در سال جاری خبر داد و گفت: این آموزش ها، کارشناسان استاندارد را برای انجام بهتر وظایف خود یاری می کند.

مدیرکل استاندارد قزوین یادآور شد: امسال همچنین در راستای بروزرسانی دانش و اطلاعات حوزه استاندارد و ترویج فرهنگ استاندارد، پنج هزار و ۳۴۶ نفر ساعت آموزش برون سازی نیز از سوی این دستگاه به جامعه هدف ارایه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار