فرماندار تاکستان گفت: با اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و با همکاری مطلوب مردم شهرستان تاکستان آمار بیماران ورودی کرونا از ۱۰۰ به ۵۰ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۲۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 07 December 2020

رضا طاهری اظهار کرد: با نظارت‌های مستمر توسط دستگاه‌های مربوطه و همکاری خوب مردم شاهد کاهش ورودی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستیم که در آغاز محدودیت و اوایل آذرماه حدود ۱۰۰ نفر در بیمارستان‌های شفا و تامین اجتماعی بستری بودند که با ایجاد محدودیت‌های جدید این آمار به ۵۰ نفر رسیده است.

فرماندار تاکستان افزود: یکی از علل آمار بالای مبتلایان و بستری‌ها در شهرستان تاکستان و وضعیت قرمز آن، خدمات دهی بیمارستان‌های شفا و تامین اجتماعی علاوه بر شهرستان تاکستان به شهرستان‌های دیگر از جمله شهرستان آوج و بخشی از شهرستان بوئین زهرا است.

طاهری با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح ملی که در کل کشور آغاز شده در شهرستان تاکستان نیز در حال اجرا است و کار غربالگری از جمله فعالیت‌های این طرح است که با تمام توان توسط عوامل طرح در حال اجراست.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار همراهی مردم و همه اصناف بیان کرد: مراسم جشن و عروسی در شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و مراسمات عزا و خاکسپاری نیز با همکاری خانواده‌ها محدود و با تعداد کم برگزار می‌شود که امید است محدودیت‌های ایجاد شده منجر به قطع زنجیره کرونا شود.

این مسئول ادامه داد: محدودیت‌های تردد همچنان در شهرستان ادامه خواهد یافت و بر این اساس ممنوعیت تردد خودرو‌ها در ورودی شهر کنترل می‌شود و همچنین تردد خودرو‌ها در شب از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار