تاخیر در اتمام بعضی پروژه‌ها باعث شکل‌گیری اعتراضات مردمی می‌شود، افزود: مردم انتظار دارند، پروژه‌های عمرانی که سال‌ها به طول انجامیدند، هر چه زودتر افتتاح شوند.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 19 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: دستگاه‌های اجرایی افق برنامه‌های خود را مشخص کنند تا قبل از اتمام دولت چندین پروژه‌ی مهم را به بهره‌برداری برسانند.

بر اساس این گزارش، مهدی رازجویان در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت: با اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی، پروژه‌های مهم تا قبل از پایان عمر دولت، به بهره‌برداری برسند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه ۲۱۶ پروژه در حوزه راهداری مازندران در حال انجام است، تصریح کرد: اولویت‌بندی کردن آنها جهت اتمام پروژه‌های مهم ضروری است.

وی با بیان اینکه از پیمانکاران موفق باید حمایت کرد، ادامه داد: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با پیمانکاران کم‌کار ، برخورد قانونی داشته باشند.

رازجویان با بیان اینکه تاخیر در اتمام بعضی پروژه‌ها باعث شکل‌گیری اعتراضات مردمی می‌شود، افزود: مردم انتظار دارند، پروژه‌های عمرانی که سال‌ها به طول انجامیدند، هر چه زودتر افتتاح شوند.

معاون استاندار مازندران بهسازی جاده‌های روستایی را ضروری دانست و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی دولت، هزینه صحیح و درست منابع مالی و جلوگیری از هدر رفت بیت‌المال در دستور کار تمام دستگاه‌های قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: حذف نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود تا جلوی مرگ احتمالی هموطنان در آن نقاط گرفته شود.

رازجویان با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا مانع رشد آمار جابه‌جایی کالا در استان نشده است، تصریح کرد: جا دارد به مناسبت روز حمل و نقل از تلاش رانندگان استان در جابه‌جایی به موقع کالا و مسافرین تشکر کنم.

رازجویان در این جلسه همچنین ضمن تبریک یکم دی "روز راهدار" ، با تقدیر از تلاش‌ راهداران استان، گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان در فصل زمستان باید در حالت آماده‌باش باشند تا مشکلی برای مردم در جاده‌ها به وجود نیاید.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر اقدامات عمرانی خوبی در استان انجام شده است اما به خوبی منعکس نشدند، افزود: انعکاس مناسب و ارتباط موثر با رسانه‌ها جهت اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده، توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار