مدیر کل صدا وسیما مرکز کردستان اظهار داشت: معاونتهای صدا، سیما و فضای مجازی شبکه کردستان در سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده اند.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 29 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، جعفر عبدالملکی صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان اظهار داشت: سیمای استانی شبکه کردستان سه ویژه برنامه به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم با عنوان «مکتب سلیمانی» تهیه و پخش می‌کند. ویژه برنامه «مکتب سلیمانی» در تاریخ‌های هشتم، یازدهم و سیزدهم دی ماه راس ساعت ۲۲ به مدت چهل و پنج دقیقه به روی آنتن می‌رود و باز پخش آن روز بعد ساعت دوازده و چهل وپنج دقیقه پخش میگردد این برنامه به تهیه کنندگی مسلم رحمانی و با حضور کارشناسان اهل تسنن و تشیع در خصوص بصیرت و مکتب حاج قاسم تهیه گردیده است.
وی در ادامه افزود: سیمای مرکز کردستان همچنین در این ایام در سایر برنامه‌های زنده و ضبطی بخش‌هایی را در قالب گزارش، گفتگو، پخش سرود، کلیپ، موسیقی‌های حماسی و مرتبط، پخش خبر و گزارش از مراسم‌های سطح شهر و نهاد‌ها در مورد سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اقدام می‌نماید..
عبدالملکی همچنین اظهار داشت: صدای استانی شبکه کردستان نیز سه ویژه برنامه در ساختار نمایشی با نام‌های «تماس اضطراری»، «ضاحیه» و «راه عشق» را به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها تولید و پخش خواهد کرد.
وی افزود: نمایش تماس اضطراری به تهیه کنندگی علی رحمانی با مدت زمان ۳۰ دقیقه، راه عشق به تهیه کنندگی سید آزاد پیرخضری با مدت زمان ۱۵ دقیقه و ضاحیه به تهیه کنندگی نعیمه نادری نژاد با مدت زمان ۱۰ دقیقه تهیه و پخش میگردد
مدیر کل صدا وسیما مرکز کردستان با بیان این مطلب که صدای مرکز کردستان از اول آذر اقدام به تولید و پخش برنامه ریبازی ئه وین نموده است، گفت: این برنامه نیز به صورت مشخص در مورد حاج قاسم سلیمانی است و در این ایام کلیه برنامه‌های صدا به صورت پخش و آیتمی در ارتباط با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است لازم به ذکر است که دو برنامه با نام‌های ضاحیه (نمایشی) و نشان سلیمانی (مسابقه) به مرحله نهایی اولین جشنواره مکتب سلیمانی راه یافته است.
عبدالملکی در پایان اظهار داشت: معاونت فضای مجازی شبکه استانی کردستان هم از اول دیماه زمینه سازی ورود به روز بصیرت و اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها را تدارک دیده است و همچنین اقدام به تولید ویدیو کامنت، تیزر، مستند و صد‌ها مورد عکس نوشته، اینفوگرافی، استوری موشن و باز نشر تولیدات وآیتم‌های برنامه‌های صدا، سیما، خبر وشبکه‌های سراسری صدا وسیما نموده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار