مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گفت: از فردا نهمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، فروش پاییزه در اردبیل گشایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 12 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایوب تقواطلب صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه پاییزه در اردبیل اظهار کرد: این نمایشگاه که از فردا تا 28 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل دایر خواهد بود محل عرضه محصولات متنوع برای تامین مایحتاج دانش‌آموزان و خانواده‌ها خواهد بود که خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می‌کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه انواع لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک و مواد غذایی به همت تولیدکنندگان داخلی به ویژه از استان اردبیل تدارک دیده شده است که با تخفیف ویژه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از ساعت 15 الی 21 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل با بیان اینکه این نمایشگاه ختم و پایانی بر نمایشگاه‌های نیمه اول سال خواهد بود که شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان به تعداد بیش از 15 مورد از آنها را برپا کرده و زمینه حضور شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی متعدد را فراهم کرده است، ادامه داد: آنچه که در این زمینه ارزشمند به نظر می‌رسد فرصت خوب نمایشگاه‌های برپا شده در اردبیل برای تولیدکنندگان، صنعتگران و تلاشگران استان اردبیل بوده که توانستند همپای سایر استان‌ها توانشان را به نمایش بگذارند.

تقوا‌طلب تصریح کرد: برای نیمه دوم سال نیز تقویم نمایشگاهی تدوین شده و قرار است در حدود 10 تا 12 نمایشگاه متنوع برگزار شود تا علاقمندان بتوانند از این نمایشگاه و تنوع برگزاری آن استفاده کنند.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه پاییزه امسال در هر دو سالن نمایشگاه بین‌المللی اردبیل در غرفه‌های متعدد و با همراهی اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نظارت دقیق تعزیرات حکومتی برگزار می‌شود که عموم هموطنان می‌توانند بعد از ظهرها از این نمایشگاه‌ها دیدن کرده و خریدشان را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گفت: تعداد زیادی از تولیدکنندگان استانی نیز به صورت عمده محصولاتشان را با تخفیف ویژه وزیر قمیت در این نمایشگاه عرضه می‌کنند که عمدتا مربوط به لوازم التحریر دانش‌آموزان و دفتر مورد نیاز قشر محصل است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار