حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی :
نماینده، ولی فقیه در کردستان در جمع مرزبانان یگان‌های مرزی استان از مرزبانان به عنوان ستون‌های استوار در دفاع از حریم ایران اسلامی یاد کرد.
کد خبر: ۹۵۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 26 March 2021

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین"عبدالرضا پورذهبی" ضمن تبریک حلول سال ۱۴۰۰ بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، با درک تحولات زمانه و نیاز‌های کشور، امسال را به نام سال "تولید، مانع زدایی‌ها و پشتیبانی ها" نامگذاری کردند و تحقق این مهم را در گرو تلاش و کار و مسئولیت شناسی آحاد مردم و مسئولان است.
وی همچنین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: ماه شعبان ماه خوبی برای ارتباط انسان با خداست که باید تمام لحظات و دقایق آن را غنیمت شمرد.
نماینده، ولی فقیه در کردستان در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دعای امام سجاد (ع) در وصف مرزبانان بهترین پشتوانه برای مدافعان حریم ولایت است، افزود: خداوند را شاکریم که مرزبانان مجاهد ما با چشمانی بیدار و گام‌هایی استوار، از حریم میهن اسلامی حراست و پاسداری می‌کنند.
حجت الاسلام پورذهبی عنوان داشت:مرزبانان افتخار ملت مسلمان ایران اند چرا که به راستی این مردان بزرگ و بی ادعا پیروان راه شهداء در دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی هستند.
وی نیرو‌های مسلح کشور را سد مستحکم ایمان و اراده پولادین در مقابل هجمه‌های سخت و نرم استکبار جهانی خواند و اذعان داشت:روحیه شهادت طلبی و اطاعت پذیری از ولایت فقیه، مدال‌های افتخاری است که تا ابد بر سینه حافظان عرصه نظم و امنیت این مملکت همچون نگینی می‌درخشد.
نماینده، ولی فقیه در کردستان اضافه کرد:فضیلت مرزبانی از مرز و بوم این مملکت که آغشته به خون شهدای عزیز می‌باشد، کمتر از خدمات رزمندگان در زمان هشت سال دفاع مقدس نیست.
همچنین در این دیدار سردار "علیرضا مرزبانی" فرمانده مرزبانی استان کردستان نیز طی سخنانی بیان داشت:عزت و سربلندی روز افزون کارکنان نیروی انتظامی و مرزبانی در گرو تبعیت از، ولی فقیه، قانونگرایی و اجرای قوانین و مقررات است.
وی اضافه کرد: مرزبانان بر سر میثاق خود با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) استوارند و تا آخرین قطره خون خود از مرز‌های ایران اسلامی دفاع خواهند کرد.
فرمانده مرزبانی کردستان تصریح کرد: مرزبانی با تمام وجود از ۲۲۷ کیلومتر مرز استان کردستان مراقبت و محافظت کرده و تحقق چهار راهبرد مرزبانی ناجا (ارتقای آمادگی عملیاتی، ارتقای تعاملات، کاهش آسیب پذیری و هوشمندسازی مرز) به صورت عینی، عملی و میدانی در دستور کار قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار