وی با بیان اینکه در سن 72 سالگی قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری و مجلس را ندارد، اظهار داشت: حالا نوبت جوانان است که با تجربه ما و خلاقیت خود کشور را اداره کنند.
کد خبر: ۹۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 16 September 2015
 تابناک بوشهر: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در سن 72 سالگی قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس را ندارم، گفت: با کسی قهر نیستیم و کاندیدای من از اول دکتر روحانی بوده است.

 حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری در جمع مدیران شهرستان مراغه افزود: اگر نمایندگان مجلس آینده عاقل، متدین و معتدل باشند مجلس آینده مجلسی به روز، خوب و شاد خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سن 72 سالگی قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری و مجلس را ندارد، اظهار داشت: حالا نوبت جوانان است که با تجربه ما و خلاقیت خود کشور را اداره کنند.

حجت الاسلام ناطق نوری گفت: برای مسئولیت پذیری رجال سیاسی یک عمری تعریف شده است، این عمر که تمام شد باید به اتاق فکر بروند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: هر چه نوآوری، خلاقیت و ابتکار بوده ما زدیم، بهتر است از این پس جوانان سرکار بیایند با تجربه ما و خلاقیت و نشاط جدید کشور را اداره کنند.
وی اضافه کرد: نسل اول انقلاب باید به اتاق فکر برود و با نیروسازی از نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب اداره کشور را بدست آنها بسپارند.

ناطق نوری اضافه کرد: در انتخابات قبل عقلای تمام گروه ها برای حضور من در انتخابات آمدند، ولی من نیامدم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: سیاست و دیانت ما یکی است و من در صحنه سیاسی با نشاط حضور دارم و با چیزی و کسی قهر نیستیم و کاندیدای من از اول دکتر روحانی بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیروز سفر دو روزه خود به استان آذربایجان شرقی را آغاز کرد.
ناطق نوری روز گذشته از طریق زمینی وارد شهر مراغه شد و مورد استقبال معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه مراغه و نماینده مردم آذربایجان شرقی در خبرگان رهبری و مسئولان محلی قرار گرفت.
وی سپس به قله جام در کوه 3 هزار و 710 متری سهند صعود کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در شورای اداری شهرستان مراغه و مدیران حاضر و درباره مسائل انتخابات آینده مجلس و مذاکرات هسته ای و برجام سخنانی را ایراد کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار