مردم خیر و نیکوکار استان فارس در دو ماهه اول امسال بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال صدقه پرداختند.
کد خبر: ۹۶۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 08 June 2021

تابناک فارس به تقل از فارس: مدیرکل کمیته امداد فارس به خبرنگاران گفت: سال گذشته ۴۵ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال صدقه توسط خیران و نیکوکاران استان از طریق پرداخت صدقات الکترونیک، صنادیق ثابت و سیار سطح استان و مراکز نیکوکاری پرداخت شده است که امسال با همیاری و همدلی مردم و فعالیت های جهادی کارکنان این حوزه، شاهد رشد ۳۴ درصدی صدقات در استان بودیم.

محمد بذرافشان اظهار داشت: سهم مشارکت مردم نیک اندیش استان در دو ماهه امسال از طریق پرداخت الکترونیک و صنادیق سطح استان مبلغ ۳۶ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال بوده است که در مقایسه با مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریالی مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد ۱۹۴ درصدی هستیم.

او با اشاره به روش های نوین پرداخت صدقات اضافه کرد: در شرایط کنونی جامعه به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از تماس مستقیم دست‌ها با پول، همچنین عدم مراجعه مسؤولان امور خیران به درب منازل و رعایت بهداشت صدقه دهندگان، مردم فهیم می توانند صدقه خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند.

بذرافشان خاطر نشان کرد: کد USSD کمیته امداد فارس با شماره گیری #۲*۰۷۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نصب اپلیکیشن های سکه، سنا، ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷، تماس تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و سایت امداد امام(ره) به نشانی emdad.ir از دیگر راه های پرداخت صدقه به صورت غیر حضوری است.

برچسب ها: صدقه ، خیرین ، کمک مومنانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار