رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اهمیت مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد، از مردم فارس خواست تا در کنار این مشارکت آگاهانه، رعایت پروتکل های بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و اطرافیان را مدنظر داشته باشند.
کد خبر: ۹۷۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 17 June 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: مهرزاد لطفی در نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی تیم بازرسان بهداشت این دانشگاه برای همکاری با حوزه های برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، ابراز امیدواری کرد با مشارکت عمومی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی در روز جمعه بیست و هشتم خرداد با رعایت کامل اصول بهداشتی و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

تاکید دیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست ، افزایش توجه جوانان جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ بود.

لطفی از جوانان خواست تا با پرهیز از ساده انگاری و در عوض توجه به خطر بالای انتقال بیماری، سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.

او افزود: با توجه به طولانی شدن دوران همه گیری کووید۱۹ در کشور، نه تنها نباید رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی از دیگران و ضدعفونی و شست و شوی مرتب دست ها دچار فراموشی شود، بلکه باید با توجه به شیوع گونه های مختلف کروناویروس، پروتکل های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار