موحد گفت: امروز ۵۳ مورد ابتلای جدید به کرونا از سوی شهروندان جهرمی و خفری شناسایی شده است.
کد خبر: ۹۷۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 28 June 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمدجواد موحد» به آخرین وضعیت بیمار کرونا در شهرستان جهرم تا امروز دوشنبه هفتم تیرماه اشاره کرد و گفت: امروز ۵۳ مورد ابتلای جدید به کرونا از سوی شهروندان جهرمی و خفری شناسایی شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این در حالی است که شمار مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع تا کنون در این ۲ شهرستان به ۱۷ هزار و ۵۲۹ نفر افزایش یافته است.

 

وی با نگاهی به وضعیت بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم و روند پذیرش و درمان بیماران کرونایی اشاره کرد و ابراز داشت: تعداد کل بیماران بستری مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان پیمانیه جهرم اکنون به ۷۰ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: از این تعداد بیمار، ۶۶ نفر در بخش عمومی و چهار بیمار در بخش آی سی یو، بستری بوده و روند درمان خود را سپری می کنند.

 

ارجمند به اضافه شدن ۱۶ بیمار جدید در بخش کرونا این بیمارستان اشاره کرد و گفت: همچنین تعداد ۱۳ بیمار جدید از بیمارستان پیمانیه ترخیص شدند.

 

وی همچنین به شمار بیماران بهبود یافته از کرونا که از قرنطینه و یا ایزوله خانگی خارج شده اند نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از بیش از ۱۷ هزار بیمار کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر تعداد ۱۶ هزار و ۸۸۱ بیمار تا کنون بهبود یافته اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به تعداد نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر نیز گفت: در حال حاضر تعداد ۵۵ هزار و ۸۸۹ نمونه از بیماران گرفته شده که بیش از نیمی از آن مثبت بوده است.

 

ارجمند در پایان عنوان کرد: همچنین شمار جان باختگان ناشی از کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۲۰۹ نفر بوده است.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار