فرماندار شهرستان دنا خبر داد:
فرماندار شهرستان دنا تاکید کرد: بدیهی است امهال فقط شامل تسهیلات و طرحهایی می شود که حتما به دلیل زلزله اخیر خسارت به آنها وارد شده است و آن خسارت توسط اداره یا دستگاه متولی تایید و گزارش آن ارسال شده باشد.
کد خبر: ۹۸۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ 29 August 2021

امهال تسهیلات طرح های کشاورزی،صنعتی و گردشگری حادثه دیده از زلزله سی سخت

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،فرماندار شهرستان دنا در خصوص استفاده زلزله زدگان شهرستان دنا از مزایای بند ۶ قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده در اثر حوادث غیر مترقبه و امهال تسهیلات اعطایی به مشمولین،تمامی مکاتبات لازم مربوط به فرمانداری و استانداری با سازمان مدیریت بحران کشور انجام گرفته است.

عبد الحمید پناهی اظهار کرد:سازمان مدیریت بحران و بانک مرکزی پیگیری های لازم را انجام داده که بانک مرکزی و سازمان مدیریت بحران به استانداری کهگیلویه و بویر احمد طی  نامه ای درخواست مشخص کردن بار مالی این موضوع را داده است.

رییس شورای تامین شهرستان دنا با اشاره به اینکه  بار مالی ناشی از اجرای تصويب نامه ها می بایست در قانون بودجه دیده شود به تابناک گفت:باید امکان تامین هزینه های امهال دو ساله زلزله زدگان شهرستان دنا تایید و به بانک مرکزی منعکس شود.

پناهی عنوان کرد:با پیگیری های استانداری کهگیلویه و بویر احمد در فرمانداری دنا جلسه ای برگزار گردید که در ادامه آن جلسه تمامی دستگاه های دولتی متولی ملزم به شناسایی افرادی که تسهیلات کشاورزی،صنعتی،گردشگری و هر تسهیلاتی که برای درآمد زایی یا  اشتغالزایی دریافت نمودند و اکنون آن کارگاه یا طرح به دلیل زلزله ۲۹ اسفند ۹۹ دچار خسارت ناشی از زلزله شده است برآورد خسارت آن طرح توسط دستگاه و اداره مربوطه تعیین و گزارش گردد.

این مقام عالی دولت در شهرستان دنا بیان کرد: در روزهای اخیر نتیجه بار مالی تعدادی از طرح های حادثه دیده را جمع بندی و به  حوزه مدیریت استانداری ابلاغ نموده ایم تا مجدد بر اساس جمع بندی بار مالی، تصمیم نهایی امهال صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان دنا تاکید کرد: بدیهی است امهال فقط شامل تسهیلات و طرحهایی می شود که حتما به دلیل زلزله اخیر خسارت به آنها وارد شده است و آن خسارت توسط اداره یا دستگاه متولی تایید و گزارش آن ارسال شده باشد.
وی گفت: اگر کارفرما و واحد تولیدی احساس می کند طرح ایشان دچار خسارت شده به اداره مربوطه مراجعه تا ضمن برآورد میزان خسارت،گزارش آن به ستاد بحران استان کهگیلویه و بویر احمد ابلاغ گردد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار