مردم برای دعوت عدل هاشمی نوبت می گیرند!

عدل هاشمی هرچند خود را مستقل می‌داند اما خواستگاه سیاسی وی از اردوگاه اصولگرایان، جایی که رقیب وی بزرگواری صاحب جایگاه و دارای پایگاهی قوی است که در دوره‌های گذشته موحد به عنوان نماینده چندین دوره و کاندیدای سنتی در رقابت با بزرگواری شانس تائید صلاحت را در کهگیلویه هم نیافت
کد خبر: ۱۱۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 19 October 2015

در حالی که کمتر از چهار ماه تا انتخابات مجلس زمان باقی است عدل هاشمی از کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه کهگیلویه فعالیتهای انتخاباتی خود را گسترش داده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد طبق شنیده‌ها افراد و طوایف مختلف با دعوت این کاندیدا به خانه و تشکیل جلسات خانگی از وی اعلام حمایت می‌کنند.

افراد مطلع می‌گویند این دعوت‌ها به شکل فزاینده‌ای در حال گسترش است و افراد برای حضور عدل هاشمی در خانه خود باید از قبل در نوبت قرار بگیرند.

این دعوت‌ها محدود به دهدشت نبوده و روستاهای اطراف و دیگر شهرستان‌ها را شامل می‌شود.

به گزارش سایت استان وقتی عدل هاشمی در خانه‌ای دعوت می‌شود با استقبال و هجوم مردم مواجه می‌شود و بیشتر تقاضا‌ها از وی برای کمک مالی و اشتغال است.

با توجه به بیکاری و وجود افراد تحصیلکرده در هر خانواده‌ای، این فعال سیاسی و انتخاباتی معمولا تقاضای آنان را بی‌پاسخ نمی‌گزارد و با نوشتن توصیه نامه خطاب به شرکت‌های مختلف و بعضا زیر مجموعه‌های قرارگاه خاتم الانبیا این افراد را بکار می‌گیرند.

عدل هاشمی هرچند خود را مستقل می‌داند اما خواستگاه سیاسی وی از اردوگاه اصولگرایان، جایی که رقیب وی بزرگواری صاحب جایگاه و دارای پایگاهی قوی است که در دوره‌های گذشته موحد به عنوان نماینده چندین دوره و کاندیدای سنتی در رقابت با بزرگواری شانس تائید صلاحت را در کهگیلویه هم نیافت.

البته در کنار این دعوت‌ها، مسئله تایید صلاحیت بزرگ‌ترین دغدغه وی و هوادارانش است.

مسایل اقتصادی وی و اطرافیانش که به ماجرای حساب مالی ج-ه منجر شد باعث گردید تا برخی تایید صلاحیت وی را در هاله ای از ابهام بدانند.

بزرگواری و لیدر‌هایش طبیعتا این تحرکات را رصد می‌کنند و گویا چندان احساس خطر نکرده‌اند و گویی رد صلاحیت وی را قطعی می‌دانند.

غیر از بزرگواری، هاشمی و فعالیتهای موحد ، تلاشهایی برای رقابت با بزرگواری از سوی دکتر سید مصطفی تقوی، کریمیان و لاهوتی هم در شهرستان کهگیلویه دیده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار