اقدام جلال اسدی در شهر کربلا یک مردانگی و ایثار بود

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: همان گونه که دهقان فداکار با آتش زدن پیراهن خود جان مسافران را نجات داد خادم الحسین جلال اسدی نیز با جوانمردی و مردانگی خود اقدام بزرگی انجام داد که در تاریخ ماندگار می‌شود. 
کد خبر: ۱۱۸۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴ 18 September 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی حجت الاسلام والمسلمین رضا براتی زاده در سومین روز از درگذشت شهادت گونه جلال اسدی ناجی ۱۵۰ زائر کربلا، اظهار داشت: اقدام جلال اسدی در شهر کربلا یک مردانگی و ایثار بود. 

وی بیان اینکه عمل جلال اسدی در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد خاطرنشان کرد: همان گونه که دهقان فداکار با آتش زدن پیراهن خود جان مسافران را نجات داد، خادم الحسین جلال اسدی نیز با جوانمردی و مردانگی خود اقدام بزرگی انجام داد که در تاریخ ماندگار می‌شود. 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه ایثار و مردانگی از آموزه‌های دینی مسلمانان است، گفت: یکی از اهداف خلقت انسان‌ها این است که آفریده شدند تا به هم نوع خود کمک کنند و این مهم از آموزه‌های دینی مسلمانان به شمار می‌رود. 

حجت الاسلام خادم الحسین جلال اسدی را مایه افتخار خراسان شمالی و ایران دانست و اضافه کرد: همه مسئولان باید در راستای ثبت نام ایشان به صورت رسمی به عنوان شهید تلاش کنند تا من بعد نام ایشان به صورت رسمی به عنوان شهید شناخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار