هیچ‌گونه کمبود سیمان در خراسان شمالی وجود ندارد

خراسان شمالی-«تابناک»- مدیرکل صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در حال حاضر هیچگونه کمبود سیمان نه در حوزه تولید و نه در حوزه توزیع در خراسان شمالی وجود ندارد. 
کد خبر: ۱۱۸۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ 19 September 2024

حسین حاجی بگلو در گفتگو با تابناک خراسان شمالی، با اشاره به موضوع کمبود سیمان در استان گفت: در حال حاضر هیچگونه کمبود سیمان نه در حوزه تولید و نه در حوزه توزیع در خراسان شمالی وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه اکنون دو برابر نیاز استان سیمان در بازار خراسان شمالی توزیع می‌شود، افزود: در حال حاضر حدود ۳۰۰۰ تن سیمان در بازار خراسان شمالی توزیع می‌شود در حالی که نیاز استان ۱۵۰۰ تن است. 

مدیرکل صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی با بیان اینکه قیمت هر پاکت سیمان بین ۶۹ تا ۷۲ هزار تومان است، تصریح کرد: شهروندان خراسان شمالی هر پاکت سیمان را می‌تواند با قیمت ذکر شده خریداری کنند و هرگونه گرانفروشی را به سامانه ۱۲۴ منتقل کنند. 

حاجی بگلو در ادامه از تشکیل ۵۰ پرونده گرانفروشی در حوزه سیمان خراسان شمالی خبر داد و در این رابطه گفت: متاسفانه برخی از عوامل توزیع سیمان در بازار قیمت هر پاکت سیمان را تا ۹۰ هزار تومان هم فروختند و در این رابطه ۵۰ پرونده گرانفروشی در تعزیرات تشکیل شده است.

وی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر کارخانه سیمان بجنورد روزانه ۸ تا ۹ هزار تن تولید سیمان دارد و تنها دغدغه این مجموعه در حوزه بارگیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار