هشدار اداره منابع طبيعي شهرستان سردشت به افراد متجاوز منابع طبیعی

رحمان پور خاطر نشان كرد: با هرگونه تخريب و تجاوز به عرصه هاي منابع طبيعي در چارچوب قانون بشدت برخورد مي كنيم و اجازه نمي دهيم برخي افراد سود جو با تخريب عرصه هاي ملي به منافع شخصي خود دست يابند.
کد خبر: ۱۲۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 07 November 2015

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :رحمان پور رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان سردشت در نشست مشترك مسئولان منابع طبيعي با دهياران و بخشداران بخش وزينه و ميرآباد اين شهر با اعلام اين مطلب گفت: درراستاي ايجاد تعاملات گسترده با مردم و مسئولان محلي در بخشها و روستاهاي شهرستان سردشت نشست مشتركي با مجريان و بهره برداران ومسئولان محلي بخش وزينه و ميرآباد شهرستان سردشت ومنابع طبيعي اين شهر برگزار شد. در اين نشست بيش از 100 نفر از مسئولان محلي و روستاييان عزيز حضور داشتند.

وي افزود: در اين نشست مشترك در خصوص مشكلات دامداران در عرصه هاي مرتعي و مسائل ترويجي بحث و تبادل نظر شد. همچنين در خصوص همكاري خوب روستاييان در موضوع اطفاء حريق د رسطح جنگل و مراتع اين شهرستان مسائل مورد نظر از سوي كارشناسان منابع طبيعي گفته شد و بر همكاري هاي مردمي و دستگاههاي اجرايي در حراست از عرصه هاي ملي تاكيد گرديد.

رحمان پور با اشاره به وظيفه حراستي مجموعه منابع طبيعي خاطر نشان كرد: با هرگونه تخريب و تجاوز به عرصه هاي منابع طبيعي در چارچوب قانون بشدت برخورد مي كنيم و اجازه نمي دهيم برخي افراد سود جو با تخريب عرصه هاي ملي به منافع شخصي خود دست يابند.

وی افزود : تلفن 1504 رايگان يگان حفاظت اداره كل در اين زمينه پل ارتباطي ما و مردم عزيز است كه در هر لحظه مي توانيد با تماس خود ما را در حفاظت از عرصه هاي ملي ياري نماييد.

در اين نشست مشترك آقاي خضري بخشدار بخش وزينه شهرستان سردشت نيز با تاكيد بر وظيفه همگاني حراست از عرصه هاي ملي گفت: امروزه نقش مسائل زيست محيطي بر هيچ كسي پوشيده نيست و بايد با جديت تمام همه مردم در حراستاز عرصه هاي منابع طبيعي گام بردارند.

وی افزود : وجود تغذيه سالم ؛ هواي سالم و در كل زندگي سالم در گرو مسائل زيست محيطي است كه شما روستانشينان و بهره برداران عرصه هاي ملي بايد نقش پر رنگتري را در مشاركت حفاظت و احياء عرصه هاي منابع طبيعي داشته باشيد.

شایان ذکر است شهرستان سردشت 110هزار هكتار عرصه ي ملي دارد كه 90 هزار هكتار آن جنگل و 20 هزار هكتار آن را مرتع تشكيل داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار