مرحمی بر دردهای عشایر گچساران

افتتاح بیمارستان صحرایی شهدای گچساران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در روستای باباکلان با ازدحام مردم محروم این منطقه همراه شد.
کد خبر: ۱۳۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸ 24 November 2015
افتتاح بیمارستان صحرایی شهدای گچساران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در روستای باباکلان با ازدحام مردم محروم این منطقه همراه شد.
به گزارش آفتاب جنوب، صبح روز گذشته با حضور مسئولین محلی گچساران بیمارستان بزرگ صحرایی شهدای گچساران در روستای باباکلان این شهرستان افتتاح شد.
در این بیمارستان صحرایی، تعداد زیادی از پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف اطفال، چشم پزشکی، دندانپزشکی ،گوش و حلق و بینی، عفونی، پوست، زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادراری، آزمایشگاه و نیز پزشک عمومی و داروخانه برای ارائه خدمت به مردم محروم این منطقه و سایر عشایر نشینان همجوار حضور دارند.
این بیمارستان در حال حاضر یکی از بزرگ ترین و مجهزترین بیمارستان صحرایی در کهگیلویه و بویراحمد است و تاکنون روستاییان و عشایر نشینان از امکانات آن بهره مند شده اند.
پزشکان و پرسنل فعال در این بیمارستان صحرایی به صورت داوطلبانه به مداوای بیماران مشغول هستند و تمام امکانات آن به صورت صد در صد رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
به منظور خدمات‌رسانی بیشتر در بخش بهداشت و درمان به مردم منطقه محروم و عشایر نشین باباکلان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان اقدام به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در این منطقه نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار