سپاه و بسیج با تمام توان جلوی نفوذ دشمن را خواهند گرفت

بدون شک کوچکترین حرکت و سناریوی دشمنان نیز با بصیرت و تیزبینی نیروهای مخلص و فداکار بسیجی خنثی خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 27 November 2015
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمدبا تأکید بر این موضوع که سپاه و بسیج نیز با آمادگی وهوشیاری کامل تمامی ترفندها و برنامه های دشمن را در این زمینه رصدخواهد کرد،بیان کرد: بدون شک کوچکترین حرکت و سناریوی دشمنان نیز با بصیرت و تیزبینی نیروهای مخلص و فداکار بسیجی خنثی خواهد شد.
به گزارش بویرخبر،سردار یدالله بوعلی روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه وبویراحمد که درمصلی امام خمینی(ره) یاسوج برگزار شد به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج کشور اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند مهمترین خطری که امروزه نظام و کشور جمهوری اسلامی را تهدید می کند نفوذ مجدد نظام سلطه است.
وی با تأکید بر این موضوع که سپاه و بسیج نیز با آمادگی و هوشیاری کامل تمامی ترفندها و برنامه های دشمن را در این زمینه رصد خواهد کرد،بیان کرد: بدون شک کوچکترین حرکت و سناریوی دشمنان نیز با بصیرت و تیزبینی نیروهای مخلص و فداکار بسیجی خنثی خواهد شد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بسیج درصحنه های گوناگون دفاع از نظام و کشور سربلند و با افتخار بیرون آمده است،گفت: بسیجیان دلاور و ولایمتدار کهگیلویه وبویراحمد نیز آماده هرگونه فداکاری و جانفشانی بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
بوعلی تصریح کرد: روزانه جوانان پرشور و بسیجی فراوانی از اقصی نقاط این استان شهید پرور برای حضور در صحنه و دفاع از آرمان ها و ارزش های این نظام و انقلاب به حوزه های مختلف مقاومت و سپاه مراجعه و اعلام آمادگی می کنند که این امر نشان از عرق ملی و گوش به فرمان بودن این جوانان است.
وی تفکر بسیجی را نسخه شفابخش جهان اسلام در برابر نظام سلطه دانست و افزود: ترویج تفکر بسیجی سدی در برابر توطئه ها و نفوذ دشمن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار