درخواست برای مشارکت بیشتر زنان در برنامه های دهه فجر

زنان و دختران این استان با آمادگی بیشتری در تمام برنامه ها و مراسم های ایام الله دهه فجر امسال مشارکت کنند.
کد خبر: ۱۵۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹ 30 December 2015
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان و دختران این استان با آمادگی بیشتری در تمام برنامه ها و مراسم های ایام الله دهه فجر امسال مشارکت کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح محمدی عصر دوشنبه در نشست کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد افزود: این امر موجب می شود که باور و اعتماد مدیران اجرایی استان نسبت به قابلیت های زنان و دختران در زمینه های مختلف افزایش یابد.
وی بیان کرد: از ظرفیت دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری هر چه مطلوبتر برنامه ها و مراسم های ایام الله دهه فجر امسال در حوزه بانوان این استان استفاده بهینه شود.
محمدی اظهار کرد: برنامه های متنوعی ویژه زنان و دختران در ایام الله دهه فجر امسال طراحی، برنامه ریزی و اجرا شود.
وی عنوان کرد: قشرهای مختلف مردم موظفند که اهداف و ماهیت انقلاب اسلامی ایران را به نسل های آینده انتقال دهند و رسالت بانوان نیز در این راستا سنگین تر و مهمتر است.
محمدی ابراز داشت: بانوان نقش موثر و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و توسعه کشور داشته و دارند.
وی افزود: زنان و دختران کهگیلویه و بویراحمد همچون گذشته حضور گسترده ای در انتخابات پیش رو شامل دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که هفتم اسفند امسال برگزار می شود داشته باشند زیرا برگزاری باشکوه انتخابات کارآمدی و اقتدار روزافزون نظام و انقلاب را به دنبال دارد.
در این نشست مقرر شد که در ایام الله دهه فجر امسال برنامه ها و مراسم هایی در حوزه بانوان در نقاط مختلف این استان برگزار شود که از مهمترین آنها می توان به غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، تجلیل از زنان ایثارگر، بازدید از تعاونی های فعال و برتر زنان و بازدید از خانه سالمندان و شیرخوارگاه ها اشاره کرد.
در این نشست دو بانوی ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد به نام های نجمه عبدالله پور و مهناز آشتیانی که عضو تیم ملی اسکیت رول بال بانوان بوده و هفته گذشته به همراه این تیم عنوان سوم مسابقات جهانی را در هند کسب کرده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار