ارسال اثر به جشنواره موسیقی کویرنشینان تمدید شد

کد خبر: ۱۹۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 16 March 2016

به گزارش تابناک یزد،معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تمدید ارسال اثر به جشنواره موسیقی کویرنشینان خبر داد.

 "سید خلف حوتی نژاد" اعلام کرد: علاقه مندان به حوزه موسیقي تا 10 فروردیدن سال 95 فرصت دارند كه آثار خود را به دبیر‌خانه این جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقر است ارسال كنند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن موسیقی با همکاری کانون پرورش فکری و حوزه هنری يزد به پاسداشت قرن‌ها تلاش مردمان صبور خطه کویر درحفظ حیات و یادآوری همراهی و همدلی هنرمندان پرتلاش عرصه کویر به خصوص در رشته موسیقی یزد با فرازهای درخشان تاریخ معاصر کشورمان و کشف استعدادهای جوان و قدردانی از پیشکسوتان این هنر، جشنواره آواها و موسیقی کویرنشینان را برگزار خواهد کرد.
این مقام مسئول با اعلام اين كه این جشنواره 24 الی 26 فروردین سال آینده برگزار می‌شود، خاطرنشان كرد: اولین جشنواره استانی موسیقی کویرنشینان در دو بخش جنبی و رقابتی شامل گروه نوازی موسیقی سنتی ایرانی و پاپ، آهنگ‌سازی، گروه نوازی سازه‌های کوبه ای و پژوهش موسیقی ایرانی و شاخه‌های شادمانه‌های مذهبی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار