پیام تقدیر مجید میلان از مردم شریف ارومیه

ایمان راسخ دارم که چه آن 52 درصدی که این بار پای صندوقهای رای حاضر نشدند و چه اکثریت نسبی آن 48 درصدی که رای دادند از نفاق و انشقاق بین مردم این شهر ناخوشنودند؛
کد خبر: ۲۲۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱ 04 May 2016

میلان


جوان پرس : مجید میلان  کاندیدای دور اول و دوم مجلس در ارومیه که توانست قریب به ۱۰۰ هزار از مردم رای اعتماد بگیرد ولی از راهیابی به خانه ملت راه یافت پیام تقدیر صادر کرد.

 در پیام تقدیر مهندس میلان آمده است ؛

مردم فهیم و آگاه حوزه انتخابیه ارومیه

بدینوسیله از حضور شما بزرگواران در صحنه انتخابات تقدیر و تشکر می شود؛ شماهایی که در مرحله دوم هم پای صندوقهای رای حاضر شدید و به عقلانیت، اتحاد، برادری، برابری، اسلامیت و ایرانیت آری گفتید و در راستای انتخاب آگاهانه و حضور گسترده و نهادینه کردن دموکراسی و شعور سیاسی به جای شور سیاسی از هیچ تلاشی دریغ نکردید. هر چند عده ای محدود اما مشهور (از هر دو قوم) در ایام انتخابات بخصوص در ساعتهای پایانی روز اخذ رای به هر وسیله ای متوسل شدند تا فضای حوزه انتخابیه شهر ارومیه را دوقطبی کنند و در این راستا نیز موفق شدند؛ مطمئنم روزی نه چندان دور این اقدام در افکار عمومی و وجدانهای بیدار مردم مورد قضاوت قرار خواهد گرفت، چرا که اینان منافع و امیال شخصی خود را تحت لوای قومی و قبیله ای بر منافع ملی که همانا اتحاد، وحدت و همبستگی بین اقوام و طوایف و مذاهب ایرانی است، طبق معمول ترجیح دادند و آینه انعکاس تصویر جامعه مدنی شهرمان را خدشه دار کردند.

ولی ایمان راسخ دارم که چه آن ۵۲ درصدی که این بار پای صندوقهای رای حاضر نشدند و چه اکثریت نسبی آن ۴۸ درصدی که رای دادند از نفاق و انشقاق بین مردم این شهر ناخوشنودند؛ لذا بایستی در هر حال و در هر شرایطی بر روی این گزینه اصرار ورزید که لازم است حوزه انتخابیه ارومیه براساس تسهیم و تفاهمی متکی بر معیارهای دموکراتیک، مدرن و حیاتی همزیستانه پایه ریزی شود؛ حیاتی مشترک در تمام جنبه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی.

لازمه اتحاد معنی دار کردها، آذری ها، ارمنی ها و آشوری‌ها، زدایش آثار مخرب روابط قبلی است تا زخمهای کهنه این همیشه نگین ایران عزیز التیام یابد، نه زخمی جدید به خود ببیند.

مدیریت در ترکیب اقتدار سیاسی، اجتماعی و مدنی این حوزه انتخابیه بایستی با متدها و روشهای علمی و مثمرثمر صورت بگیرد و برای این مهم چاره جویی شود و اقدامی در چهارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی صورت بگیرد.

این وظیفه خطیر نیز، عمدتا بر دوش روشنفکران و آگاهان مسایل سیاسی و اجتماعی است؛ در این صورت است که حوزه انتخابیه ارومیه می تواند حتی به الگوی با هم زیستن و با هم بودن فرهنگها و قومیتهای مجاور نیز تبدیل شود؛ الگویی برای دموکراسی و حیاتی متمدن برای آینده فرزندانمان.

مجید میلان

منتخب حوزه انتخابیه ارومیه در مرحله اول و کاندیدای مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار