آمار گیری در حمل و نقل استان

مدیرکل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور طرح آمارگیری مبدا و مقصد ناوگان باری و مسافربری در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 15 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، مجتبی رحمانی رضاییه در نخستین جلسه شورای ترافیک آذربایجان‌غربی از صدور کارت سوخت به ناوگان باری و مسافربری بر اساس بارنامه خبر داد و اظهار داشت: هم ناوگان باری و هم ناوگان مسافری بر اساس مسافتی که طی می کنند و نیز بر اساس بارنامه طبق قانون مصوب سوخت دریافت می‌کنند.

وی گفت: این طرح ویژه خودروهای ناوگان عمومی بوده و از خرداد ماه امسال اجرا می‌شود.

مدیرکل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور طرح آمارگیری مبدا و مقصد در 28 ایستگاه آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

وی اعتبار اختصاص یافته برای آذربایجان‌غربی به منظور اجرای این طرح را 2 میلیارد ریال عنوان بیان کرد و افزود: این طرح از 16 تا 20 اردیبهشت به صورت 24 ساعته عملیاتی می‌شود.

رحمانی رضاییه گفت: در قالب این طرح برخی از خودروها از طریق پرسش و پاسخ و برخی نیز با نصب برچسب آمارگیری می‌شوند که بر اساس آن شناسایی قطب‌های باری و مسافربری با هدف توسعه شبکه راهدار و حمل و نقل‌، تعیین نحوه عملکرد ناوگان، برنامه‌ریزی برای پوشش بهتر صدور بارنامه، افزایش بهره‌وری ناوگان، اتخاذ سیاست‌های لازم برای ایمنی سفر و مسافر صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار