دبیرخانه طرح حفاظت زاگرس مرکزی در استان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویر احمد گفت: دبیرخانه طرح حفاظت و توسعه پایدار کوهستان زاگرس مرکزی در کهگیلویه وبویراحمد فعال می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 02 July 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید اسدالله هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شیرین ابوالقاسمی "مدیر ملی طرح بین‌المللی زاگرس مرکزی" به منظور شرکت در شورای برنامه ریزی استان و افتتاحیه دبیرخانه این پروژه در یاسوج فردا 13 تیر ماه 95 سفری یک روزه به این استان خواهد داشت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پی نشست‌های مستمری که در آخرین روزهای خرداد ماه 95 با مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، مصوب شد دبیرخانه این پروژه با عنوان "برنامه بلند مدت حفاظت و توسعه پایدار کوهستان زاگرس مرکزی" در استان راه‌اندازی شود.
وی عنوان کرد: در پی تصویب این مصوبه و موافقت مسئولان استانی خانم ابوالقاسمی به منظورافتتاحیه این دبیر خانه فردا 13/4/95 به استان سفر خواهد کرد.
هاشمی ابراز کرد: طرح حفاظت از تنوع زیستی زاگرس مرکزی با همکاری‌ سازمان حفاظت محیط زیست و ارگان‌های ذیربط به‌ویژه وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی درسطح ملی، استانی و محلی (وزارت نیرو، جهاد کشاورزی، سازمان امور عشایری کشور، سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، تشکل‌های مردم‌نهاد و نمایندگان جامعه محلی)، برنامه جامع و بلند‌مدت حفاظت و توسعه پایدار کوهستان زاگرس مرکزی را تدوین کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار