صدور کارت همیار طرح سرشماری نفوس و مسکن برای دانش آموزان مهریزی

کد خبر: ۳۰۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 01 October 2016
به گزارش تابناک یزد،آموزش و پرورش مهریز از صدور کارت همیار طرح سرشماری نفوس و مسکن برای دانش آموزان این شهرستان خبر داد.
سید علی کارآموزافزود: از 9 هزار دانش آموز شهرستان مهریز افزون بر نیمی از آنها کارت همیار طرح سرشماری نفوس و مسکن دریافت کردند.
وی ادامه داد: این عده از دانش آموزان در شهر و مناطق روستایی در پایه های مختلف تحصیلی در کنار دست اندرکاران طرح برای اجرای هرچه بهتر الکترونیکی این سرشماری ملی کمک می کنند.
این مسئول با اشاره به نقش مهم دانش آموزان در برگزاری طرح های فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: دانش آموزان می توانند نقش مهم و سازنده ای در اجرای بهتر طرح های اجتماعی داشته باشند.
کارآموز گفت: اجرای طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن یک طرح بزرگ و مهم است که همه فرهنگیان و دانش آموزان با جدیت برای اجرای هرچه بهتر آن در کنار ماموران و مسئولان هستند.
وی با اشاره به اینکه در این راه تشکل های دانش آموزی نقش بسیار مهمی بر عهده دارند بر تداوم همکاری اعضای آنها در برنامه های مختلف و بخصوص این طرح تاکید کرد.
مدیر آموزش و پرورش مهریز اظهار داشت: در این خصوص تعدادی از دانش آموزان این شهرستان در مراسم های مختلفی همیار شدن خود را در سرشماری نفوس و مسکن جشن گرفتند.
کارآموز ابراز امیدواری کرد تا همه مردم همچنان در طرح های ملی و منطقه یار و یاور مسئولان اجرایی شهرستان باشند و در این امر مهم که مور تاکید نظام و دولت است فعالانه تلاش نمایند.
طرح سرشماری نفوس و مسکن از سوم مهرماه در سطح کشور آغاز شده است .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عرفان وجدانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
خیلی خوب است
rahmat
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
Good
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار