اجرا برنامه های متنوع بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در یزد

کد خبر: ۳۱۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 24 October 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اجرا برنامه های متنوع بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.
علی غیاثی ندوشن طی نشستی با روسای ستادی این اداره کل با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی(24آبان ماه)با اشاره به موفقیت یزد طی دوسال گذشته در مبحث پایتخت کتاب ایران،اعلام کرد:باشگاههای کتابخوانی در یزد راه اندازی می دشود.
وی با بیان اینکه باشگاههای کتابخوانی با همکاری برخی دستگاههای اجرایی و تشکل های غیر دولتی در یزد آغاز شده است،اظهار داشت:تاکنون 600نفردر باشگاههای کتابخوانی ثبت نام نموده اند.
به گفته وی،با شگاه کتابخوانی به منظور پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان راه اندازی شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از دیگر برنامه های متنوع این اداره کل بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت:جشن امضاء کتاب،مسابقات فرهنگی و پژوهش با موضوع کتاب،نشست نقد و بررسی،اهداء کتاب وپازل کتاب در یزد برگزار می شود.
غیاثی ندوشن ادامه داد:در شهرستانها نیز نمایشگاههای متنوع کتاب برگزار خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی دبیر خانه شهرستانی پایتخت کتاب در بافق،افزود:سعی خواهد شد که در دیگر شهرستانهای استان با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهرستان دبیر خانه پایتخت کتاب راه اندازی شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد درپایان اعلام کرد:امسال جشنواره استانی روستاها و دوستدار عشایردوستدارکتاب برگزار می شود که زمان دقیق آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار