انتخاب هیئت‌امنای دانشگاه آزاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی

معاون نظارت و راهبری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی جزئیات نحوه انتخاب ۳ عضو حقیقی هیئت امنای دانشگاه آزاد را در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشریح کرد.
کد خبر: ۳۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 09 May 2015

به گزارش تابناک یزد، بابک نگاهداری معاون نظارت و راهبری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره روند معرفی و تأیید صلاحیت 3 عضو حقیقی هیئت امنای دانشگاه آزاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار داشت: روال به این شکل است که هم شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌تواند افرادی را پیشنهاد کند و هم هیئت مؤسس دانشگاه آزاد می‌تواند افرادی را در این زمینه پیشنهاد کند.

وی افزود: در مجموع بین افراد پیشنهادی شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد در صحن شورا رأی‌گیری و افراد تعیین می‌شوند.

معاون نظارت و راهبری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نامه اخیر رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد و معرفی 3 عضو جدید برای عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد، گفت: هیئت مؤسس دانشگاه آزاد افرادی را برای عضویت حقیقی در هیئت امنای دانشگاه آزاد معرفی کرد، اما قرار شد شورای عالی انقلاب فرهنگی هم افراد پیشنهادی خود را معرفی کند تا موضوع در دستور کار بررسی و رأی‌گیری اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گیرد.

نگاهداری درباره زمان بررسی این موضوع در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تصریح کرد: تعیین دستور کار جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در اختیار رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی است و بنده در این زمینه نمی‌توانم اظهارنظر کنم.

به گزارش تسنیم، در جلسه 686 مورخ 90/01/23 به‌شماره ابلاغی ش‌د/6408/90 شورای عالی انقلاب فرهنگی آقایان فرهاد دانشجو، فریدون عزیزی و بهمن یزدی صمدی به‌‌عنوان اعضای حقیقی هیئت امنای دانشگاه آزاد معرفی شدند.

با توجه به اساسنامه دانشگاه آزاد مبنی بر اینکه ترکیب اعضای حقیقی دانشگاه آزاد هر 4 سال یک بار تغییر می‌کند، رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنا و مسئولان دانشگاه آزاد تلاش داشتند که با مطرح کردن این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی دست این شورا را از دانشگاه آزاد کوتاه کنند و افراد مدنظر خود را جایگزین کنند که این موضوع در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نتوانست رأی حداکثری را به‌ دست آورد و تلاش آنها در این باره بی‌نتیجه ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار