ناهماهنگی مسئولان و مشکلات بوجود آمده برای یک روستا

حال بایدمنتظر ماند و دید با توجه به اتفاقات رخ داده و سخنان مسئولین ، آیا مشکل این روستا حل خواهد شد و یا باز هم باید منتظر فرمان و ، تشری از مقامات بالاتر بود !
کد خبر: ۳۳۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 21 November 2016
دلی مهتاب ، روستایی که که شبهایش باید مهتابی باشد تا بتوان از نور و روشنایی آن در شب استفاده کرد!چرا که پس از گذشت سال های زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز این روستا برق ندارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، موضوع برقدار شدن روستای دلی مهتاب ، در حالی که در مراحل پایان یافتن و به سرانجام رسیدن بود ، به ناگاه با برخی ناهماهنگی های مسئولین ، دوباره به ،مشکل برخورد تا با وجود صرف هزینه های زیاد و رساندن برق تا پشت درهای خانه های اهالی روستا ، باز هم ،برقدار شدن خانه ها ، معطل تصمیم گیری مسئولین بماند!
مشکل چیست؟
آنگونه که از شواهد پیداست ، مشکل ، بین دو دستگاه دولتی یعنی شرکت توزیع برق و اداره منابع طبیعی است به گونه ای که دو هفته پیش ، امام جمعه دهدشت ، در خطبه های نماز جمعه مشکل برق روستاهای دلی مهتاب را مورد اشاره قرار داد و گفت: منابع طبیعی با اداره برق تلاش کنند وضعیت روشنایی این روستاها را حل کنند.
امام جمعه دهدشت افزود: هزینه‌هایی برای تأمین سیم و تیرهای برق شده اما به علت اختلاف بین دستگاه‌های شرکت برق و منابع طبیعی برق‌رسانی اجرا نشده است.
هر چند بعد از گذشت سال ها شب‌های تاریک «دلی مهتاب» روشن شد ولی برق این روستا پس از یک هفته قطع شد.
پایه‌های چوبی برق تا در خانه‌ها رفته بود، ولی گویا استعلام نگرفتن شرکت برق از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری علت اصلی قطعی برق بوده است.
 یکی از ساکنان این روستا با اشاره به مراجعه مکرر به شرکت برق برای پرداخت هزینه کنتور گفت: به گفته مسئولان این شرکت باید هر خانوار چهار میلیون و 500 هزار ریال به حساب اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پرداخت کنند.وی گفته با توجه به فقر و محرومیت منطقه پرداخت این هزینه از سوی خانوارها امکان پذیر نیست.
ما وظیفه خود را می دانیم ،نیاز به گوشزد کردن نداریم!
مدیر برق شهرستان بویراحمد گفت: برای خدمات‌رسانی به روستای دلی‌مهتاب همه کار کرده‌ایم و اکنون منابع طبیعی باید جواب استعلام‌ها را بدهد تا ظرف یک هفته روستا را برق‌دار کنیم.
اسماعیل یوسفی در گفت‌وگویی که با خبرنگار فارس در یاسوج داشت ،در خصوص برخی اخبار مبنی بر کاهلی و تساهل شرکت توزیع نیروی برق برای برق‌دار کردن روستای دلی‌مهتاب گفت: شرکت برق تنها دستگاه خدمات‌رسان است که به وظیفه خود در این منطقه عمل کرده و برای رفع محرومیت از نعمت برق کار خود را با هزینه بالایی انجام داده است.
وی با بیان اینکه اولویت ما در شرکت توزیع نیروی برق استان و در شهرستان بویراحمد خدمت به روستاها و البته روستاهای محروم و دورافتاده است، افزود: همه کارها در منطقه دلی‌مهتاب انجام شده و منتظر هستیم که جواب استعلام‌ها از منابع طبیعی به دست ما برسد.
این مسؤول با بیان اینکه شرکت توانیر ما را ملزم کرده که حتما باید استعلام منابع طبیعی را برای اتصال شبکه داشته باشیم افزود: مردم هم به ما مراجعه کرده و می‌گویند منابع طبیعی برای این که جواب استعلام را بدهد طلب هزینه کرده و ما به دلیل وضعیت بد مالی قادر به پرداخت هزینه استعلام نیستیم.
یوسفی با تأکید بر اینکه ما وظیفه خود را به خوبی می‌دانیم و نیازی به گوشزد کردن انجام وظیفه از سوی دیگران نداریم افزود: برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم در شرکت توزیع نیروی برق از یکدیگر سبقت می‌گیریم و این را در عمل ظرف سه سال اخیر نشان داده‌ایم.
حال بایدمنتظر ماند و دید با توجه به اتفاقات رخ داده و سخنان مسئولین ، آیا دلی مهتاب ، برقدار خواهد شد و یا باز هم باید منتظر فرمان و ، تشری از مقامات بالاتر بود ! 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار