مسئولان مانع تعرض به خط انتقال آب یزد شوند

کد خبر: ۳۳۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 27 November 2016
به گزارش تابناک یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه در یک روز سه مرتبه خط لوله انتقال آب یزد شکست، گفت: مسئولان مانع تعرض به خط انتقال آب یزد شوند.

حجت‌السلام شیخ عباس زارع در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: اگر بسیج نبود صدام در هشت سال دفاع مقدس به راحتی از پای در نمی‌آمد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: امروز هم اگر در عراق و سوریه توانستند بخش اعظمی از مناطق را از دست داعش رها کنند، به دلیل الگوگیری از بسیج است.

وی با اشاره به اینکه استان یزد با مشکل کم آبی و خشکسالی روبرو است، عنوان کرد: دیروز سه مرتبه لوله انتقال آب استان یزد را در استان اصفهان شکستند.

زارع با بیان این مطلب که آب شرب حقی است که همه مردم باید از آن بهره‌مند شوند، گفت: مسئولان باید اقدامات لازم را انجام دهند که برای همیشه جلوی این چنین اقدام‌هایی گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مسدودی مسیرهای مجاور میدان امیرچقماق یزد، عنوان کرد: اگر خدمت به مردم به موقع انجام شود لذت دارد ولی اگر تاخیر در خدمت ایجاد شود طعم این خدمت در کام مردم تلخ می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در فعالیت‌های عمرانی باید به رفاه مردم توجه صورت گیرد، گفت: برای خیابان سلمان باید اقدامات لازم انجام شود، الان واقعا این خیابان سوت و کور شده به همین دلیل شهرداری باید یک نیروی ویژه رفع مشکلات این مسیر ایجاد شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار