انتخاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد نی ریز بعنوان محقق سازمان جهانی گردشگری

کد خبر: ۳۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 14 May 2015
تابناک فارس:عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در گروه مدیریت و حسابداری با انجام فعالیت‌های تحقیقاتی درباره مطالعه گردشگری داخلی از سوی سازمان جهانی گردشگری به عنوان محقق این سازمان بین المللی انتخاب شد.

 یوسف کشاورز از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با انجام کار تحقیقاتی «مطالعه گردشگری داخلی با تاکید بر نقش حمل و نقل در کشور مالزی» از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) به عنوان محقق این سازمان بین‌المللی انتخاب شد.

بر اساس این گزارش , این کار پژوهشی – تحقیقاتی با عنوان لاتین A case study of Domestic Tourism ارائه و در کتاب «گردشگری داخلی در آسیا و اقیانوسیه Domestic Tourism in Asia and The pacific» چاپ شده و نام دانشگاه آزاد اسلامی نیز با توجه به اینکه محقق این کار پژوهشی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است در کتاب مذکور درج شده است.

گفتنی است,کشاورز، دانش آموخته مقطع دکتری در رشته مدیریت گردشگری (توریست) از دانشگاه UPM کوالالامپور مالزی است و در کارنامه اجرایی خود سرپرستی دانشگاههای آزاد اسلامی زاهدشهر و نی ریز، معاونت اداری مالی واحدهای نی ریز و فسا، معاونت دانشجویی واحد ارسنجان، مدیر اداری اداره کل بازرسی و نظارت استان خوزستان و مدیر مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار