کاهش 1200 فقره‌ای تصادفات جرحی در استان یزد

رئیس پلیس راهور استان یزد از کاهش هزار و 200 فقره‌ای تصادفات جرحی در استان یزد خبر داد و گفت: این تعداد تصادفات جرحی علاوه بر حفظ آرامش هزار و 200 خانواده، صرفه‌جویی در هزینه‌های درمانی و وقت را نیز به دنبال داشته است.
کد خبر: ۳۹۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 12 March 2017
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ منصور جمشیدی  در نشستی خبری اظهار داشت: نیروهای پلیس راهور در ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند و اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی از 26 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: پلیس راهور کاهش تصادفات جرحی، فوتی و حتی خسارتی در سطح شهر را دنبال می‌کند و امیدواریم با همکاری مردم و رانندگان، شاهد بروز کمترین حوادث در شهرهای استان یزد باشیم.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در سال 93 استان یزد در بین تصادفات و حوادث رانندگی در کشور رتبه نخست را داشت که این آمار در سال 94 با کاهش هشت درصدی و در سال 95 با  کاهش 24 درصدی تصادفات فوتی مواجه بودیم و این رکورد بسیار خوبی برای استان یزد است.

رئیس پلیس راهور استان یزد بیان کرد: در حال حاضر استان یزد رتبه دوم در زمینه کاهش تصادفات فوتی در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در تصادفات جرحی با کاهش هزار و 200 فقره‌ای تصادفات مواجه بوده‌ایم که با توجه به هزینه‌های بالای درمان، علاوه بر حفظ آرامش خانواده‌ها در وقت و هزینه آنها نیز صرفه‌جویی شده است.

جمشیدی در مورد خیابان قیام نیز اظهار داشت: واقعیت این است که این طرح مصوبه شورای ترافیک استان یزد بوده و اصل کار بسیار خوب است اما از آنجا که بسترهای آن فراهم نشده، مشکل‌ساز شده است.

وی افزود: مسؤولان در شورای شهر و شهرداری قول داده‌اند که بعد از ایام نوروز بستر بهتری برای اجرای طرح خیابان قیام فراهم شود و در نهایت این طرح به نحوی اجرا شود که مورد رضایت مردم باشد.

جمشیدی در مورد محدودیت ترافیکی خیابان قیام در ایام نوروز بیان کرد: شرایط تردد در ایام نوروز در این خیابان به شکل فعلی خواهد بود و تغییری حاصل نخواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار