عملیات اجرای میان گذر 4 کیلومتری روستای رباط پشت بادام

عملیات اجرای میان گذر 4 کیلومتری روستای رباط پشت بادام با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان و مردم این منطقه آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 03 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛فرماندار اردکان در خصوص اجرای این طرح گفت: هزینه این طرح از محل اعتبارات ماده 55 ازطریق اداره کل حمل و نقل و راهداری استان یزد تامین و با مساعدت شرکت صنعتی معدنی چادرملو اردکان این طرح بزودی آماده بهره برداری می شود.
هادی مقیمی با بیان اینکه ساخت این میان گذر، علاوه بر زیبایی ورودی شهرستان باعث امنیت ترافیک می شود، تصریح کرد: در برنامه دولت انتقال گاز به روستاها در اولویت قرار دارد که انتقال گاز به بخش خرانق که دارای دهیاری بوده و ظرفیت توسعه صنعتی دارد، در دست پیگیری است.
فرماندار اردکان اظهار کرد: انتقال گاز به بخش خرانق باعث بازگشت جمعیت به منطقه می شود و این بخش را از محرومیت نجات خواهد داد.
مجتبی خالصی بخشدار خرانق نیز با بیان پراکندگی روستاها و گستردگی این بخش مساعدت نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اردکان برای رفع محرومیت این بخش را خواستار شد.
ایجاد این میان گذر که از شریان های اصلی عبور و مرور در مسیر طریق الرضا (ع) می باشد را دوبانده کرده و از بروز حوادث جاده ای و مشکلات عبور و مرور روستاییان می کاهد.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار