موسسه فیاض‌بخش 600 مددجو دارد

مدیرعامل موسسه خیریه توان‌بخشی فیاض‌بخش گفت: حدود 600 نفر از معلولان از سن شیرخوارگی تا سالمندی زیرپوشش این موسسه در مشهد قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۵۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 20 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری سفره‌های همدلی، یوسف کامیار در برنامه سفره‌های همدلی در ارتباط با موسسه خیریه توان‌بخشی فیاض‌بخش اظهار کرد: یکی از نیازهای معلولان ملاقات مردم با آنهاست که این موضوع مورد توجه شهروندان قرار گرفته اما باید افزایش یابد.

وی افزود: حدود 600 نفر از معلولان از سن شیرخوارگی تا سالمندی توسط موسسه خیریه توان‌بخشی فیاض‌بخش زیر پوشش قرار گرفته‌اند که این تعداد شامل دانش‌آموزان و دانشجویان نیز می‌شود.

کامیار بیان کرد: بیشتر این تعداد در سنین طفولیت تا جوانی هستند و حدود 70 نفر دانشجو و دانش‌آموز در بین ما هستند و بیش از نیمی از تعداد 600 نفری که ما آنها را زیر پوشش قرار داد‌ه‌ایم بلاصاحب و بخش عمده آنها نیز از معلولان یتیم هستند.

مدیرعامل موسسه خیریه توان‌بخشی فیاض‌بخش گفت: بیش از 80 درصد از بار مالی موسسه توسط خیران و هیئت امنا تامین می‌شود و بخش دیگر آن نیز توسط بهزیستی در نظر گرفته می‌شود.

کامیار تصریح کرد: دندانپزشکی، آب درمانی، سالن ورزشی و کارگاه‌های موسسه برای معلولان در نظر گرفته شده که در سطح کشور بی‌نظیر است و هدف ما این است که معلولان فعال و احساس ارزشمندی داشته باشند.

وی ادامه داد: در بخش ورزشی نیز مددجویان ورزشکار در این مجموعه در بالاترین سطح فعال هستند و تعدادی از آنها در سطح کشور و حتی جهان و پارالمپیک صاحب عنوان و مقام شده‌اند.

مدیرعامل موسسه خیریه توان‌بخشی فیاض‌بخش اظهار کرد: برنامه سفره‌های همدلی در بحث معلولان اقدامات قابل توجهی انجام داده که این خود جای تقدیر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار