خوشحالم که در دوران مدیریتم توانستم بخشی از حق مردم منطقه را از خط انتقال گاز بگیرم

بخشدار سرفاریاب : با پیگیریهای متعددی که داشتیم با تلاش نماینده محترم و مساعدت استاندار وقت و همچنین همکاری و پیگیری مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و مدیر شهرستان این پروژه بالاخره تامین اعتبار شد.
کد خبر: ۵۱۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 25 October 2017
 احداث سالن چندمنظوره ورزشی سرفاریاب با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع آغاز شد .
این پروژه از جمله طرحهایی است که با پیشنهاد بخشدار سرفاریاب در جلسه شورای اداری که باحضور نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار وقت و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی در سرفاریاب تشکیل شد در قبال عبور خط انتقال گاز از بخش سرفاریاب تصویب شد.
بخشدار سرفاریاب در بازدید از محل احداث این پروژه به خبرنگار تابناک گفت : با پیگیریهای متعددی که داشتیم با تلاش نماینده محترم و مساعدت استاندار وقت و همچنین همکاری و پیگیری مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و مدیر شهرستان این پروژه بالاخره تامین اعتبار شد.
 
خوشحالم که در دوران مدیریتم توانستم بخشی از حق مردم منطقه را از خط انتقال گاز بگیرم 
 
آتش سودا افزود : سالهای سال است که خط انتقال یک گاز از ابتدا تا انتهای بهترین زمینهای سرفاریاب عبور میکند و تنها استفاده ای که بخش سرفاریاب از این نعمت بزرگ کرده بود گازرسانی به چهار روستا بود ولی ، از روز معارفه ام برای استفاده بهتر از این نعمت و این امتیاز برنامه داشتم و خدا را شکر در طی دوران مدیریتی ام موفق شدم علاوه بر گازرسانی به ۱۶ روستا در سال گذشته اعتبار این سالن را نیز اخذ نماییم .
نماینده عالی دولت در سرفاریاب همچنین افزود : مراحل مقدماتی گازرسانی به ۱۰ روستای پشت چنار ، ده خلیفه ، دلیاسیر علیا و سفلی ، جمال الدین ، امامزاده اسماعیل ، جهان آباد ، ده پوزه ، دلی جی و امامزاده محمود انجام شده و در مرحله برگزاری مناقصه هست که به امید خدا امسال شروع خواهد شد .
 
 خوشحالم که در دوران مدیریتم توانستم بخشی از حق مردم منطقه را از خط انتقال گاز بگیرم
 
رییس شورای اداری بخش سرفاریاب در پایان با اشاره به اینکه گازرسانی به مناطق محروم در دولت تدبیر و امید شتاب چشمگیری داشته است گفت : یکی از بهترین خدمات دولت تدبیر و امید ارایه خدمات به روستاییان و عشایر بوده است.
وی افزود این موضوع در کنار خدماتی مثل برق رسانی ، آب رسانی ، اجرای طرحهای هادی روستایی ، آسفالت معابر روستایی و جدول گذاریه ای انجام گرفته باعث تثبیت جمعیت روستاها و بعضا مهاجرت معکوس شده است لذا جا دارد تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشیم از زحمات و خدمات مدیرعامل محترم شرکت گاز استان جناب مهندس خادم و سایر مدیران و کارشناسان شرکت گاز استان و شهرستان های کهگیلویه و چرام .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
خسته نباشید بخشدار خستگی ناپذیر
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار