استاندار يزد :

تنگ نظري آفت كار علمي و مديريتي است

استاندار يزد گفت: نخبگان و فعالين علمي و مديريتي استان بايد از تنگ نظري بپرهيزند چرا كه تنگ نظري آفت كار علمي و مديريتي است و يكي از مؤثرترين راهها براي كسب وسعت نظر، تبادلات بين المللي و ارتباط با مجامع جهاني است .
کد خبر: ۵۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 28 June 2015
به گزارش تابناک یزد دبيران برگزار كننده كنفرانس هاي ملي و بين المللي مكانيك، آمار و رياضي كه قرار است طي امسال و سال آينده به ميزباني دانشگاه يزد در استان برگزار شود ، به همراه رييس دانشگاه یزد، باحضور در محل دفتر كار استاندار يزد ، با وي ديدار كردند.
در اين ديدار هر يك از دبيران كنفرانس هاي مذكور، گزارشي از اقدامات انجام شده، هدف از برگزاري كنفرانس، تعداد مدعوين و مساعدتهاي مورد نياز را اعلام داشتند.
سپس استاندار يزد با بيان اين امر كه يكي از راههاي توسعه علمي در كشور، برگزاري چنين كنفرانسهايي است خاطرنشان نمود: برگزاري 3 كنفرانس و همايش در اين سطح با حضور ميهمانان بين المللي نياز به آمادگي و مقدماتي دارد كه اطمينان دارم در اين خصوص اقدامات لازم صورت گرفته است.
"ميرمحمدي" بر لزوم آشنايي نخبگان و افكار عمومي استان با دستاوردهاي كنفرانسهاي قبلي و اهداف اين كنفرانس ها تأكيد كرد و افزود : بايد از طريق رسانه ها، مردم و نخبگان استان را در جريان سطح ، جايگاه، اهداف و خروجي اين كنفرانسها قرار داد تا هركس به سهم خود بتواند توشه اي علمي از آن برگيرد.
وي در پايان تأكيد كرد: نخبگان و فعالين علمي و مديريتي استان بايد از تنگ نظري بپرهيزند چرا كه تنگ نظري آفت كار علمي و مديريتي است و يكي از مؤثرترين راهها براي كسب وسعت نظر، تبادلات بين المللي و ارتباط با مجامع جهاني است.
گفتني است؛ همايش هاي آمار ايران و رياضي در مرداد ماه و شهريور ماه سالجاري و همايش مكانيك نيز در ارديبهشت سال 95 به ميزباني دانشگاه يزد و با حضور ميهمانان ملي و بين المللي برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار