تخصیص اعتبار در رابطه با طرح های هادی به روستای شهرستان بافق

رئیس بنیاد مسکن بافق از تخصیص بیش از 420میلیون تومان اعتبار جهت اجرای طرح های هادی روستاها خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 10 April 2018

علیرضا طالعی در سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تشریح عملکرد این بنیاد در سال گذشته پرداخت و بیان داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق در راستای انجام وظایف و فعالیتهای خود در سال گذشته نسبت به عملیات اجرایی طرح هادی روستایی اقدام کرده است.
وی با اشاره به تخصیص بیش از 420 میلیون تومان در قالب اعتبارات ملی و استانی در روستاهای باجگان ، قطرم، شادکام، سیدآباد، جزستان و صدر آباد جهت اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری و محوطه سازی تصریح کرد: ادامه عملیات اجرایی پروژهای عمرانی در سال جدید در صورت تامین و تخصیص اعتبارات لازم پیگیری و اجرا می شود. 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 600تن قیر رایگان در قالب طرح مشارکتی و اعتبارات بنیاد مسکن در اختیار دهیاری و شوراهای اسلامی روستاهای باقرآباد ،صدر آباد،مبارکه،کوشک،سیدآباد،گزستان،بشکان،برکوییه و کرمانی قرار گرفته است یادآور شد: 550 میلیون تومان اعتبار به منظور آسفالت معابر روستایی قرار داده شد که با نظارت فنی بنیاد مسکن بیش از 100 هزار متر مربع از معابر آسفالت شد.

طالعی در ادامه با اشاره به بحث تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی گفت:تامین اعتبار لازم جهت نقشه برداری روستای مبارکه بافق به مبلغ 30 میلیون تومان بمنظور بازنگری طرح هادی مدنظر قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار