سارقی با 25 فقزه سرقت در شیراز دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای در شیراز دستگیر و 25 فقره سرقت از مغازه های این شهر از وی کشف شد.
کد خبر: ۵۹۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 19 April 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، جمع خبرنگاران افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت مغازه، ماموران کلانتری 13 عباسیه شهرستان شیراز برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی بیان کرد: ماموران کلانتری پس از تحقیقات فنی، تخصصی، گشت زنی های هدفمند و بررسی دوربین های مدار بسته در نهایت سارق را با شناسایی و دستگیر کردند.
گودرزی با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات از کلانتری به پلیس آگاهی استان منتقل شد، اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که وی از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.
این مقام انتظامی گفت: متهم در برابر ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به 25 فقره سرقت مغازه در شیراز اقرار کرد.
وی، با اشاره به اینکه صحنه های سرقت بازسازی و همه شاکیان شناسایی شده اند، بیان کرد: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار